شجاع خلیل‌زاده: 3 بر هیچ استقلال را در آلمان می‌بریم

شجاع خلیل‌زاده: 3 بر هیچ استقلال را در آلمان می‌بریم

آنهایی که تمرینات اخیر پرسپولیس را از نزدیک تماشا کرده‌اند گواهی می‌دهند شجاع خلیل‌زاده یکی از باانگیزه‌ترین شاگردان برانکو است.
به گزارش سایت پیروزی دیلی،شماره 3 که الگویش سرخیو راموس، کاپیتان مشهور رئالی‌هاست می‌خواهد خیلی چیزها را با پیراهن قرمز رنگ پرسپولیس ثابت کند. مصاحبه ما با شجاع‌ خلیل‌زاده را بخوانید که خواندنی است. 

* از تمرینات پرسپولیس چه خبر؟ 

خبر خاصی نیست. همه بچه‌ها با تمام وجود تمرین می‌کنند تا بتوانند با قدرت از عنوان قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته دفاع کنند. من هم مثل بقیه زیر نظر مارکو مشغول تمرین هستم. 

* بر و بچه‌های پرسپولیس می‌گویند خیلی انگیزه داری؟

 لطف بچه‌هاست. خودم هزار برابر گذشته انگیزه دارم. می‌دانم پرسپولیس تیم بزرگی است و باید همیشه در بهترین فرم بدنی و آمادگی باشی چون انتظارات بالاست. 

* آیا توانستی خیلی زود با بازیکنان پرسپولیس اخت شوی؟ 

از قبل هم با اغلب بر و بچه‌های پرسپولیس قاطی بودم. بیشتر بچه‌ها را می‌شناختنم و جو تیم هم فوق‌العاده صمیمانه است. بزرگ‌ترهای تیم هم هوای بقیه را دارند و خدا را شکر همه چیز خوب است. 

* می‌دانیم الگویت سرخیو راموس است ولی چرا شماره 3 را می‌پوشی؟ 

من همیشه به شماره 3 علاقه داشتم. وقتی به پرسپولیس آمدم متوجه شدم این شماره خالی است و خیلی خوشحال شدم. از برانکو هم ممنونم که به من اعتماد کرد. 

* درباره سرخیو راموس چیزی نگفتی.

 بله، الگوی من سرخیو راموس است و دوست دارم سرخیو راموس پرسپولیس شوم. 

* یعنی داری به هواداران پرسپولیس خط می‌دهی تو را با لقب سرخیو راموس تشویق کنند؟

 نه آقاجون! من را چه به این حرف‌ها؟ من تازه به پرسپولیس آمدم و منظورم این بود بتوانم همان‌طور که سرخیو راموس برای رئال مفید است برای تیم خودم مفید باشم. این هدف بزرگ من در فصل جاری است.

 * رقبایی مثل سیدجلال حسینی و محمد انصاری را هم داری. 

ما رقیب نیستیم. سیدجلال که بزرگ‌تر همه ماست و محمد انصاری هم پسر بااخلاق و مؤدبی است. هدف همه ما موفقیت پرسپولیس است و در نهایت این سرمربی است که درباره ترکیب اصلی تصمیم می‌گیرد. 

* پرسپولیس با بقیه تیم‌هایی که بازی کردی چه فرقی می‌کند؟

 من در تیم‌های خوبی مثل مس کرمان، سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز بازی کردم که همگی تیم‌های پرطرفداری هستند. همه این تیم‌ها و هواداران دوست‌داشتنی‌شان به من لطف داشتند ولی الان عضو بزرگ‌ترین تیم آسیا شدم. واقعاً از روز اولی که به پرسپولیس پیوستم متوجه بزرگی و عظمت این تیم پرطرفدار شدم. 

* حالا که این‌طور شد نمی‌خواهی برای استقلالی‌ها کری بخوانی؟! 

نه آقا! من یکی اهل کری خواندن نیستم. 

* حداقل بگو نتیجه بازی با استقلال در آلمان چه می‌شود؟ 

بنویسید، بنویسید (بعد از کلی فکر کردن) 3 بر هیچ استقلال را در آلمان می‌بریم!

 * خب اینکه کلی کری شد! 

نه، کری نیست. شما پیش‌بینی خواستید و من انجام دادم. این پیش‌بینی هم بابت انگیزه‌ای است که سر تمرینات از بچه‌ها می‌بینم وگرنه اهل کری ‌خواندن نیستم. 

* برانکو هم می‌گفت این شهرآورد تدارکاتی است اما دوستانه نیست. 

هرچه آقابرانکو بگوید درست است. 

* راستی از سروش چه خبر؟ 

سروش دلش با پرسپولیس است و فقط یک تصمیم فوتبالی گرفت. مطمئن باشید روزی به پرسپولیس برمی‌گردد چون واقعاً این تیم را دوست دارد.

دربی آلمان

شجاع خلیل زاده

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی