شرایط جدید برای تمدید قراداد طارمی

شرایط جدید برای تمدید قراداد طارمی

باشگاه پرسپولیس شرایط جدیدی برای تمدید قرارداد مهدی طارمی دارد.
به گزارش پیروزی دیلی، باشگاه پرسپولیس برای حفظ مهدی طارمی و تمدید قرارداد با او برنامه جدیدی در نظر دارد. 

با توجه به جریمه سنگین و حدود 3 میلیاردی طارمی از سوی فیفا به خاطر عدم تعهد به قراردادش با باشگاه ریزه اسپور، باشگاه پرسپولیس این آمادگی را دارد تا این جریمه او را با شرایطی خاص پرداخت کند. 

مسئولان باشگاه پرسپولیس در نظر دارند قرارداد چند ساله با طارمی امضا کنند و در عوض او جریمه او را پرداخت کنند. البته این 3 میلیارد در طول مدت قرارداد طارمی با پرسپولیس از دستمزد او کم خواهد شد تا این باشگاه از این نظر متضرر نشود. 

اینکه حالا طارمی این خواسته مسئولان باشگاه پرسپولیس را بپذیرد یا نه مشخص نیست. اگر طارمی قبول نکند آن وقت خودش باید کل پول جریمه‌اش را پرداخت کند که بعید است او توان این کار را داشته باشد. 

در حال حاضر رابین طارمی و مسئولان باشگاه پرسپولیس چندان خوب نیست چرا که این بازیکن حاضر نیست برای به تعلیق درآوردن محرومیتش به دادگاه cas اعتراض کند و بیم این دارد که جام‌جهانی را از دست بدهد. موردی که باشگاه پرسپولیس از آن استقبال نمی‌کند.

تمدید قرارداد با پرسپولیس

طارمی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی