منابع خبری نزدیک به استقلال مدعی شدند:شفر امروز می خواست استقلال را ترک کند!

منابع خبری نزدیک به استقلال مدعی شدند:شفر امروز می خواست استقلال را ترک کند!

مرد آلمانی از بی برنامگی های مدیران استقلال بسیار شاکی است.


به گزارش پیروزی دیلی و به نقل از  یک خبرنگار نزدیک به حوزه استقلال ،در حالی که پس از برد پر گل استقلال مقابل سپاهان اصفهان همه چیز در باشگاه استقلال آرام به نظر می رسد اما پیگیری ها، اطلاعاتی را از مرکز باشگاه استقلال مشهود می کند که اختلافات زیادی در باشگاه استقلال وجود دارد. این اختلاف ها به حدی است که وینفرد شفر امروز قصد داشت تهران و استقلال را به نشانه اعتراض ترک کند که البته به دلیل اینکه پاسپورت وی برای اردوی دبی – که لغو شد – در دبیرخانه باشگاه استقلال بود نتوانست از کشور خارج شود.

شفر ظاهرا از بی برنامگی های باشگاه استقلال به ستوه آمده است. یکی از مهمترین دلخوری های شفر همین لغو اردوی دبی بود. شفر شش هفته قبل با یک چهارم قیمت اردوی کیش در امارات اردویی را برای نیم فصل هماهنگ می کند و باشگاه هم با او موافقت می کند اما چند روز قبل ظاهرا به دلیل مشکل مالیاتی پادوانی و برخی بهانه های دیگر این اردو کلا لغو می شود آن هم در حالی که دو روز قبل و بعد از اینکه به وی گفتند اردو لغو شده پندار توفیقی از امارات با شفر تماس می گیرد و از او در مورد تعداد اتاق های مورد نیاز در هتل می پرسد که با تعجب شفر مواجه می شود.
شفر می گوید به من گفته اند اردو لغو شده پس شما برای چه کسی داری هتل رزرو می کنی؟

به هم ریختن برنامه های شفر از یک سو و البته ناهماهنگی در مورد این اردو در حالی رخ می دهد که شفر یک ماه است سعی دارد با افتخاری جلسه بگذارد و البته در باشگاه استقلال کسی جواب تلفن های او را نمی دهد. عدم پرداخت تعهدهای مالی حتی قبل از بازی با سپاهان کار را به جای رساند که اعضای فنی کادر شفر قبل از بازی با سپاهان دیگر نمی خواسته اند کار کنند که با پرداخت بخشی از تعهدات آنها این موضوع فعلا مسکوت ماند و ماجرا ختم شد.
شفر از بی برنامگی ها به شدت دلخور است و حتی پسر او هم در حالی که نامزد وی به دبی آمده نتوانست برای دیدار با وی از ایران خارج شود.

ظاهرا لیست خرید بازیکنان در نیم فصل هم همچنان در جیب شفر مانده چون نتوانسته با مدیر عامل این باشگاه جلسه ای داشته باشد و این نکته هم به دلخوری های این مرد آلمانی افزوده است.
او یک آلمانی است و به نظم و برنامه ریزی به شدت اهمیت می دهد اما از شرایط موجود ناراضی است.
نکته دیگری که شفر از آن دلخور است موضوع زمین تمرین است و اینکه تیم حرفه ای اش باید صبر کند تیم دیگری از زمین بیرون بیاید و سر یک ساعت و نیم هم باید زمین را خالی کند و به این ترتیب نمی تواند برنامه های تمرینی اضافه اش را در استقلال انجام بدهد و حتی نمی تواند زمان تمرین را بیشتر کند.

 از سوی دیگر در قرارداد شفر بندی وجود دارد که او حق ندارد در مورد کمبودهای استقلال و مشکلاتش مصاحبه کند و به این ترتیب او مانده و به قول خودش، توقع زیاد هواداران میلیونی استقلال. اگر در مورد کمبودها حرف بزند جریمه و محروم می شود اگر هم حرف نزند نمی تواند با این بی برنامگی ها به جلو قدم بردارد و اهدافش را نشانه بگیرد. برخی در این رابطه می گویند پیشنهاد استرالیا برای شفر دقیقا به دلیل همین موارد بوده که مطرح شده است.
نکته بد دیگر ماجرا اینجاست که باشگاه مترجمی آلمانی برای او فرستاده که ترجمه حرف های شفر را به گونه ای خاص انجام داده و وقتی به شفر در مورد حرف هایش گفته اند او فیلم ترجمه را برای مترجم مورد اعتماد خودش فرستاده و متوجه شده که برخی حرف ها جور دیگری ترجمه شده است و به همین دلیل عذر مترجم را خواسته و امروز هم مترجم دیگری را رد کرده و گفته فقط مترجم مورد اعتماد خودم را می خواهم.
به همه این موارد دلخوری این را هم اضافه کنید که شفر علیرغم قول اولیه در مورد اجاره خانه ای برای خودش توسط باشگاه هنوز در هتل زندگی می کند و هر روز هم وعده امروز و فردا را می شنود .

در مورد صحت تک تک این نوشته ها اصلا تردید نکنید چون زمان بهترین قاضی است.این مطالب و حقیقت ها را هم از این جهت نوشتیم که ادامه این روند به نظر خوب نمی آید و اگر این مشکلات برطرف نشوند ممکن است استقلال و شفر جایی قبل از موعد مقرر از هم جدا شوند که این برای استقلال خوب نیست.
خواسته ها و برنامه های شفر نه زیاد است و نه عجیب آنها را می توان تصحیح کرد و استقلال را رو به جلو برد. تکذیب این موارد هم اصولی نیست و دروغ هایی جدید را روی بی برنامگی ها اضافه می کند. بهتر است این مشکلات مرتفع شوند نه اینکه پنهان شوند.
 

استقلال

شفر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی