شماره 10 کلید بازی مسقط

شماره 10 کلید بازی مسقط

مهاجم ارومیه ای پرسپولیس با عملکرد خوبی که در طول فصل داشت مورد توجه مربیان خارجی تیم های پرسپولیس و الاهلی عربستان قرار گرفت.
به گزارش پیروزی دیلی، یکی از بازیکنان موفق تیم فوتبال پرسپولیس در سال های اخیر فرشاد احمدزاده بازیکن شماره ۱۰ این تیم بوده است.

 فرشاد توانایی زیادی در خلق موقعیت برای مهاجمان، باز کردن کانال سمت راست و بازی در چند پست مختلف و همچنین سرعت بخشیدن به عملکرد تیمش دارد. این بازیکن اما از سوی سرگئی ربروف سرمربی اوکراینی تیم فوتبال الاهلی عربستان آنالیز شده و از بازی حذف شده بود چراکه هافبک‌ها و مدافعان تیم فوتبال الاهلی و ظیفه داشتند اجازه ی رسیدن توپ به این وینگر سرعتی را ندهند. از این رو فرشاد در طول مدتی که در زمین بازی حضور داشت، نتوانست به اندازه کافی تأثیرگذار باشد اما برانکو ایوانکوویچ به یکباره تصمیم به تعویض این بازیکن گرفت تا نقشه های تیم فوتبال الاهلی نقش بر آب شود.

 پس از خروج فرشاد، بازیکنان جانشین موفق شدند مدل بازی پرسپولیس را تغییر داده و باعث «به تساوی کشیده شدن بازی» شوند. طبق آمار AFC فرشاد احمدزاده تنها ۲۹ بار توپ را در طول مدت حضور خود در این بازی لمس کرده بود. این رو می‌توان او را کلید بازی پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان دانست زیرا هنگامی که در زمین حضور داشت توسط حریف عربستانی به صورت کامل از جریان بازی محو شده بود و هنگامی که برانکو موضوع را فهمیده و اقدام به تعویض این بازیکن و تغییر شیوه‌ی بازی پرسپولیس کرد الاهلی بود که داشته هایش را نقش بر آب دید.

فرشاد احمدزاده

پرسپولیس-الاهلی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی