شماره 88 رقیب علیرضا بیرانوند شد

شماره 88 رقیب علیرضا بیرانوند شد

هافبک تکنیکی سرخپوشان خیلی زود توانسته با دیگر بازیکنان این تیم ارتباط برقرار کند و از انگیزه بالای برای شروع فصل برخوردار است.

به گزارش پیروزی‌دیلی، سیامک نعمتی که در ابتدای فصل به عنوان یکی از خریدهای سرخپوشان با این باشگاه به توافق رسید، اکنون یکی از بازیکنان آماده‌ی اردوی اوکراین محسوب می شود.


سیامک نعمتی که خصوصیات پا به توپ او در بازی تدارکاتی روز گذشته برابر آرسنال به یکی از دردسرهایش تبدیل شده بود تا بارها توسط بازیکنان حریف با خطا متوقف شود امروز با علیرضا بیرانوند کل کل بزرگی را استارت زد. او با انتشار عکس‌هایی از حضورش در درون دروازه این تیم و مهار ضربات بازیکنان برای شماره یک سرخپوشان کری خوانده است. 


بیرانوند که در فصل گذشته با عملکردی درخشان در درون دروازه این تیم و البته جمع شاگردان کارلوس کی روش به یکی از نقاط قوت سرخپوشان تبدیل شده است، البته می‌تواند روی سرعت و تکنیک این بازیکن در فصل آینده برای هدف قرار دادن پرتاب های بلندش حساب باز کند.

اردوی اوکراین

سیامک نعمتی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی