شوک دوم/ تراکتورسازی از نقل‌وانتقالات تابستانی نیز محروم شد!

شوک دوم/ تراکتورسازی از نقل‌وانتقالات تابستانی نیز محروم شد!

باشگاه تراکتور از دومین پنجره نقل و انتقالاتی نیز محروم شده است.

به گزارش پیروزی‌دیلی، این از سوی پائولو رودریگوئز مدیربرنامه های پرتغالی اعلام شد. او که 4 موکل در تراکتورسازی داشته ادعا می کند طبق حکم فیفا تراکتورسازی از دو پنجره نقل و انتقالاتی (زمستان و تابستان) محروم شده است. این ایجنت پرتغالی تونی اولیویرا، فلاویو لوپز، ژائو ویلا و آنسلمو را در دوران مدیریت محمدحسین جعفری به تراکتور معرفی کرده بود که این باشگاه با هر 4 موکل وی قرارداد بسته اما با عدم پرداخت دیون از سوی باشگاه تراکتورسازی محرومیتی سنگین و غیرقابل باور را تحمل می کند. بنابر حکمی که فیفا اعلام کرده تراکتورسازی از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم است و از ابتدای سال 2017 تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی تابستان حق جابجایی بازیکن را ندارد.
بدین ترتیب تراکتور از چهارم ژانویه برابر با چهاردهم دی ماه شروع زمان نقل و انتقالات ایران از دو پنجره محروم شده است. همه نقل و انتقالات آنها تخلف است آنها تا نیم فصل سال بعد حق تمدید با نفرات خودشان را هم ندارند.
تراکتورسازی تعداد زیادی بازیکن در اختیار دارد که در انتهای فصل بازیکن آزاد محسوب می‌شود. محمدرضا اخباری (بزرگسال)، خالد شفیعی (بزرگسال)، مهدی کیانی (بزرگسال)، محسن بنگر (بزرگسال)، ادر لوسیانو (بزرگسال)، کرار جاسم (بزرگسال)، محمد نوری (بزرگسال)، مهدی شریفی (بزرگسال)، فرزاد حاتمی (بزرگسال) و سعید آقایی (زیر 23) بازیکنانی هستند که در انتهای فصل قراردادشان با تراکتورسازی به پایان می‌رسد و اجازه همراهی این تیم را نخواهند داشت.
محمد ایران‌پوریان (بزرگسال)، هادی محمدی (بزرگسال)، محمد ابراهیمی (بزرگسال)، فرزین گروسیان (بزرگسال)، شهرام گودرزی (بزرگسال)، محمدرضا مهدی‌زاده (زیر 23)، فاخر تهامی (زیر 23)، عارف آقاسی (زیر 21)، محمدامین بهرامی (زیر 21)، امیر نصر آزادانی (زیر 21) بازیکنانی هستند که در انتهای فصل تحت قرار این باشگاه خواهند بود و اگر اتفاقی نیفتد تراکتور باید با همین نفرات کار خود را ادامه دهد

تراکتورسازی

محرومیت از نقل و انتقالات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی