شوک دوم به منصوریان بعد از شش گل/ حالا استقلالی ها  ملی پوش هم ندارند

شوک دوم به منصوریان بعد از شش گل/ حالا استقلالی ها ملی پوش هم ندارند

کارلوس کی روش اسامی بازیکنان مد نظرش را برای بازی با ازبکستان اعلام کرد که در آن نامی از بازیکنان استقلال تهران وجود ندارد.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، استقلال تهران پس از باخت سنگین شش بر یک برابر العین امارات بدون ملی پوش شد. کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران اسامی نهایی بازیکنان تیم ملی را برای بازی با ازبکستان اعلام کرد. لیستی که استقلالی ها در آن هیچ نماینده ای ندارد. اتفاقی نادر در دهه گذشته که نشان می دهد کادر فنی تیم ملی از شرایط بازیکنانی نظیر امید ابراهیمی و وریا غفوری اصلا راضی نیست. دو بازیکنی که عضو ثابت اردوهای قبلی تیم ملی بودند. 

 حالا منصوریان بیش از پیش تحت فشار قرار دارد. چرا که باید جواب هواداانش را به خاطر نداشتن ملی پوش هم بدهد. فشارهایی که احتمالا از سوی بازیکنان این تیم نیز به او وارد خواهد شد. هیچ بعید نیست امید ابراهیمی با این شرایط قید ماندن در استقلال را هم بزند. بازیکنی که رویای حضور در جام جهانی را در سر می پروراند و نمی خواهد موقعیت خود را از دست بدهد.

بدون استقلال

تیم ملی

شش گل

منصوریان

آرش666666 :
۱۱ خرداد ۹۶
بازم 6 بر صفر بازم پای کیسه درمیان است 6 پرسپولیسی 0 کیسه پوش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی