شکایت از مسعودی در حضور تقوی

شکایت از مسعودی در حضور تقوی

پیروزی دیلی - خبر شوکه کننده در رسانه ها شکایت فدراسیون 5 ستاره به طرفیت مهرداد مسعودی ضمن تاکید بر مجری BBC بودن وی بود! 

مسعودی که سابقه درخشانی دارد و با استفاده از ارتباطات خود در فیفا در خلق حماسه ملبورن نقشی فراتر از حد انتظار بازی کرد به واسطه پرده برداشتن و تقبیح خوشحالی دستیار سرمربی تیم ملی در پایان مسابقه پرسپولیس کاشیما آنتلرز مورد غضب قرار گرفته است. 
تلاش فدراسیون فوتبال تاج برای منکوب کردن یک مدیر توانمند ورزشی و مشاور فدراسیون جهانی فوتبال و فدراسیون قطر با به میان کشیدن سابقه مجریگری  مسعودی در شبکه BBC درحالی صورت میگیرد که محمد تقوی سرمربی کنونی تراکتورسازی تبریز سابقه حضور بعنوان مجری و کارشناس ورزشی همین شبکه معاند را در کارنامه دارد. وی که بازیکن اسبق استقلال تهران و تیم ملی ایران بوده و از حامیان  سرمربی موزانبیکی تیم ملی محسوب می شود پیش تر در گفتگوی با شبکه مذکور طی اظهارنظری عجیب به تمجید از کیروش پرداخت و تاکید کرده بود : " فوتبال ما به کی‌روش بیشتر نیاز دارد تا کی‌روش به فوتبال ما" همچنین او با فراهم نمودن زمینه حضور اشکان دژاگه کاپیتان تراکتورسازی و تیم ملی در برنامه زنده این شبکه برون مرزی پای وی را نیز به بخش فارسی BBC باز نمود! 
سوال بسیار مهم این است که مهدی تاج که طی هفته های اخیر برای ادامه سلطه خود و کیروش بر فوتبال کشور با تاکید بر لزوم استقلال فدراسیون از نهاد های سیاسی و دولت به دامان اینفانتینو و رییس ای اف سی پناه برده بود ، چطور پای سیاست را برای به تمکین کشاندن مخالفان رفتارهای ناشایست و مغرضانه کارلوس کیروش و دستیارانش به فوتبال باز می کند در شرایطی که یک تیم لیگ برتری نورچشمی ، افراد مشابه را زیر سایه سکوت و انفعال تاج به کار گماشته اند؟ 
واقعا ملاک مقبولیت اشخاص نزد فدراسیون ، سابقه مجریگری آنان در شبکه های معاند است یا میزان تنها قربت الی الکیروش می باشد؟ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی