شکایت بنگر از تراکتورسازی/ گفته بودم پیگیری قانونی می کنم

شکایت بنگر از تراکتورسازی/ گفته بودم پیگیری قانونی می کنم

مدافع اخراجی تراکتورسازی از مسئولان این باشگاه و سرمربی این تیم شکایت کرد.
به گزارش سایت پیروزی دیلی،‌محسن بنگر، مدافع تراکتورسازی که بعد از دیدار مقابل پرسپولیس از تراکتورسازی کنار گذاشته شد، تصمیم گرفت از این باشگاه به کمیته انضباطی شکایت کند.

 بنگر بعد از خروج از فدراسیون گفت: همانطور که گفته بودم تهمتی که به من زدند را پیگیری قانونی می کنم. امروز هم برای همین در فدراسیون حاضر شدم.

تراکتورسازی

محسن بنگر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی