شیرین مثل پرسپولیس

شیرین مثل پرسپولیس

 بازی پرسپولیس پس از دریافت گل برابر پارس جم و نیمه اول بازی با السد نشان داد، این تیم وقتی بخواهد به سرعت می تواند به همان پرسپولیسی بدل می شود که همه توقع داریم.


اختصاصی پیروزی دیلی؛ السد هنوز به دنبال پیدا کردن خود در ورزشگاه آزادی بود که در ثانیه 130 گل را دریافت کرد.  هنرنمایی انصاری با جایگیری نعمتی و علیپور برای پورعلی گنجی چاره ای نگذاشت غیر از اینکه ریسک بدی را بپذیرد.
ترکیب برانکو هم از روز قبل، یک ابهام داشت. او اهل بازی در آوردن و فریب دادن نیست. تکلیف مسلمان که از قبل روشن بود به ویژه که بعضی، اصرار دارند با دوستی خاله خرسه او را به همان جایی بفرستند که رامین رضاییان را فرستادند. احمدزاده که در لیست نبود. او که دست به اخطار گرفتنش عالی است حداقل برای بازی بعد حفظ شد تا ببینیم شرایطش بعد از ماجرایی که روز بازی با پارس جنوبی رقم خورد به کجا می کشد. مانده بود که بدانیم از میان احمد، منشا و رسن کدام بازی می کنند. در آخرین تمرین تکلیف رسن روشن شد و در نهایت قرعه برنده به احمد خورد. کسی که حداقل در نیمه اول دیدیم مسوول گرفتن فضا و زمان از ژاوی بود.


***


به قول فوتبالیست های قدیمی باید او را خفه می کرد! انصافا با توجه به اینکه طرف حسابش ژاوی بود که باید درباره اش بیش از همه از هافبک های رئال مادرید پرسید بد هم کار نکرد. شماره 8 پرسپولیس چندباری جدی به پرو پای شماره 6 السد پیچید تا در نهایت این موسیقی شش و هشت وسط زمین به کام سرخ ها باشد.


***


در کل بازی پرسپولیس پس از دریافت گل برابر پارس جم و نیمه اول بازی با السد نشان داد، این تیم وقتی بخواهد به سرعت می تواند به همان پرسپولیسی بدل می شود که همه توقع داریم. پرسپولیس در نیمه دوم برای 15 دقیقه اول فکر می کرد در لیگ برتر است و بازی تشریفاتی دارد. در ادامه عناصر تهاجمی پرسپولیس خودی نشان دادند  هرچند مشکل اساسی نداشتن پاسور های خوب بود به ویژه پاس های توی در که منشا را بسازد و قلب حریف را نشانه برود. البته محرمی با نفوذهای مکرر و انصاری با چند ارسال خوب سعی کردند این مشکل کمتر نمایان شود. البته پرسپولیس در 20 تا 25 دقیقه پایانی شرایط نفس گیری داشت. در میانه زمین نبودن ربیع خواه به چشم می آمد. با رفتن احمد هم به نظر می رسید السد راحت تر و پرسرعت تر به پشت یک سوم دفاعی ما می رسد. عدم پرس مناسب حتی در این منطقه حیاتی در این دقایق غیر قابل هضم بود. آیا سرخپوشان از نظر بدنی کم آورده بودند یا تمرکز کافی نداشتند. این دقایق از بازی باید به طور جدی بررسی شود. بعید است الاهلی یا الجزیره به سادگی از کنار این نقص بگذرند و اصولا دادن فضا و زمان در مراحا سخت تر محلی از اعراب نخواهد داشت.

البته همه این ها از حلاوت این پیروزی نمی کاهد. تیمی که همچنان موفقیت های خوبی را برای خود رقم می زند.



یادداشت از ابراهیم فتاحی

ناخ :
۲۸ فروردين ۹۷
نه بیراوند خودش بود نه بیشتر دیگر بازیکنان منصف باشیم باید یا مساوی میشد یا السد میبرد چون واقعا گردن کلفت بودند برانکو تا کاری نکنه تا سیستم یا هرنوع فن مربیگری است اعمال نکنه تیم به مشکل بر میخوره یاد بازیهای تیممون تا قبل دربی برگشت بخیر به یقین رسیده بودیم که بارسایی بازی میکرد کجا رفت آن بازیهای قشنگ ..........آقای برانکو کاری بکن لطفا
علی :
۲۸ فروردين ۹۷
دوستان الان موقع نقد وفشار است این تیم هیچ پلی میکری ندارد بازی بر اساس شانس بر گذار می شود وقتی در داخل ازادی شانسکی برنه می شود در خارج از خانه معلوم است الان  باید تیم نقد شود رسانه ها باید سوالهای جدی از برانکو بپرسند نه اینکه با چند جواب اماری از ادامه سوال خود داری نمایند از مانیکه مسلمان حذف شد عملا علیپور از کار افتاد با دو هافک دفاعی فقط می شود در مقابل تیمهای ایرانی بازی کردو شاید برنده شد ولی در مقابل تیمهاییکه مربیان بزرگ دارند بازیکنان خوی دارند غیر ممکن امروز دید تیم فقط دفاع می کرد وهر ان نزدیک بود  شکست بخورد تیم خوب بازی نمی کند ققبول کنید با این شرایط وروش نه تنها در جام اسیا نتیجه نمی گیذیم بلکه سال اینده نیز مشکل داریم باید کمیته فنی دلخالت کند در اینده این پیش بینی را خواهید دید مگر روش تغیر کنپ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی