شیعی: وقت‌کُشی نکردیم، داور ۵ دقیقه وقت اضافه گرفت/ صادقی در اختیار کمیته انضباطی است

شیعی: وقت‌کُشی نکردیم، داور ۵ دقیقه وقت اضافه گرفت/ صادقی در اختیار کمیته انضباطی است

مدیرعامل پیکان گفت: ما وقت‌کُشی در جریان بازی نکردیم و داور هم ۵ دقیقه وقت تلف‌شده گرفت.

به گزارش پیروزی‌دیلی، محمود شیعی بعد از برتری پیکان مقابل پرسپولیس درخصوص اینکه پیکانی‌ها در این مسابقه وقت‌کشی می‌کردند، گفت: تیم ما وقت‌کُشی خاصی نکرد و داور هم ۵ دقیقه وقت تلف‌شده گرفت، عمدی هم در کار نبود چون بازیکنان ما مصدوم می‌شدند.


وی در خصوص امیرحسین صادقی و شرایط او گفت: صادقی مقررات باشگاه و قوانین کادر فنی را رعایت نکرد و فعلاً در اختیار کمیته انضباطی است تا در خصوص او تصمیم‌گیری شود. صادقی بازیکن تیم ما است و مطمئناً به تیم بر می‌گردد ولی فعلاً باید در اختیار کمیته انضباطی باشد.


مدیرعامل پیکان در خصوص حضور ۲ مدیربرنامه نیجریه‌ای و اینکه آیا قرار است بازیکنی بگیرند؟ گفت: ما ۲ بازیکن نیجریه‌ای گرفته‌ایم! 


شیعی در خصوص بلیت‌فروشی مسابقات به عنوان عضو هیأت رئیسه گفت: طبق هماهنگی که با مدیران باشگاه‌ها و همینطور آقای طاهری انجام دادیم قرار شده که بلیت‌فروشی‌ها را به باشگاه‌ها واگذار کنیم.


مدیرعامل پیکان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا عدم حضور رحمان احمدی در لیست پیکان انضباطی بود یا خیر؟ گفت: احمدی آسیب‌دیده بود و در آخرین دقایق از ترکیب تیم پیکان خارج شد و مشکل او انضباطی نبود.

پرسپولیس-پیکان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی