صادقیان : اردوی آنتالیا به ما کمک می‌کند/ با «باز» نتایج خوبی می‌گیریم

صادقیان : اردوی آنتالیا به ما کمک می‌کند/ با «باز» نتایج خوبی می‌گیریم

بازیکن تیم فوتبال عثمانملی اسپور ترکیه گفت: در ادامه سوپر لیگ ترکیه نتاج بهتری کسب خواهیم کرد.

به گزارش پیروزی دیلی،پیام صادقیان با اشاره به شرایط تیم عثمانلی ترکیه اظهار داشت: اردوی خوبی را در آنتالیا داریم و می‌خواهیم که در بازگشت به لیگ نتایج خوبی کسب کنیم. شرایط تیم خوب است و این اردو هم به تیم ما کمک زیادی کرد تا با قدرت سوپرلیگ را استارت بزنیم.

وی در مورد شرایط خودش در عثمانلی اظهار داشت: متاسفانه مجوز بازی‌ام با تاخیر صادر شد و به همین در هفته‌های ابتدایی لیگ نتوانستم برای عثمانلی به میدان بروم. در حال حاضر شرایط خوبی دارم و امیدوارم که بتوانم در ادامه بیشتر برای تیمم بازی کنم و مفید باشم.

بازیکن ایرانی تیم عثمانلی ترکیه در مورد کیفیت سوپرلیگ ترکیه و همچنین نتایج نه چندان خوبی که عثمانلی در این لیگ گرفته تصریح کرد: کیفیت لیگ ترکیه بسیار بالاست و همانطور که می‌دانید بازیکنان بزرگ زیادی در این لیگ بازی می‌کنند. به هر حال تیم ما هم به زمان نیاز دارد . فکر می‌کنم این اردو به تیم ما خیلی کمک کرد و بازیکنان هم به هماهنگی خوبی رسیدند تا در ادامه لیگ نتایج بهتری بگیریم. «باز» هم مربی خوبی است و با این مربی تیم ما مطمئنا پیشرف می‌کند.

اخبار لژیونرها

پیام صادقیان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی