صادقیان: از من پرسیدند همه بازیکنان ایرانی همین پتانسیل را دارند؟

صادقیان: از من پرسیدند همه بازیکنان ایرانی همین پتانسیل را دارند؟

پیام صادقیان بازیکن سابق پرسپولیس گفت: از باخت پرسپولیس در شهرآورد خیلی ناراحت شدم.

به گزارش پیروزی‌دیلی، پیام صادقیان، بازیکن سابق پرسپولیس و بازیکن تکنیکی این روزهای تیم عثمانلی‌اسپور ترکیه تک‌گل باارزش تیمش را مقابل تیم قاسم‌پاشا به ثمر رساند تا به دلیل فاصله امتیازی اندک تیمش با تیم‌های بالاتر از خود، تیم عثمانلی‌ به بقا امیدوار شود. صادقیان نشان داده نماینده خوبی برای فوتبال ایران است.

* مقابل تیم قاسم‌پاشا نمایش خوبی داشتی؟

بله، ‌خدا را شکر به کمک همبازیانم موفق شدیم بازی خوبی را ارائه دهیم و اگر کمی خوش‌شانس‌تر بودیم، قادر به کسب ۳ امتیاز هم بودیم اما به هر حال چیزی بیشتر از تک‌امتیاز نصیب ما نشد. در بازی پنالتی را خلاف جهت زدم و به گل تیمم تبدیل کردم.

* اما تیم‌تان در رده هفدهم قرار دارد. نگران نیستی عثمانلی‌اسپور سقوط کند؟!

درست است که ۲۰ امتیازی هستیم و در رده هفدهم قرار داریم اما با دو، سه تیم بالای سر خودمان فقط یک امتیاز اختلاف داریم. بازی‌های نسبتاً زیادی هم باقی مانده که از شانس خوب تیم‌مان، بیشتر بازی‌های پیش‌روی عثمانلی‌اسپور با تیم‌های ضعیف است و تعداد کمی از دیدارهایمان را باید با تیم‌های قوی برگزار کنیم. بنابراین با اطمینان می‌گویم عثمانلی می‌ماند و سقوط نمی‌کند!

*تو برخلاف بازیکنانی که از ایران به ترکیه رفتند و زود هم برگشتند، دوام خوبی در ترکیه داشتی. راز ماندگاری‌ات چه بوده؟

اگر منظورتان بازیکنان قبلی ایرانی است، باید بگویم آن زمان که چند بازیکن ایرانی به فوتبال ترکیه آمدند و نسبتاً زود هم برگشتند، سطح لیگ ترکیه تقریباً با لیگ ایران مساوی بود و البته بازیکنان ایرانی هم با بدشانسی‌هایی مواجه شدند اما الان اگر یک سرچ ساده در اینترنت بزنید، به خوبی متوجه دشواری لیگ ترکیه می شوید. لیگی که به طور مثال از لیگ کشوری مانند بلژیک بهتر است. تمام این توضیحات را می‌دهم که متوجه شوید دوام آوردن در لیگ ترکیه واقعاً خیلی سخت است و از این موضوع خیلی خوشحالم که نماینده شایسته‌ای برای فوتبال کشورم بودم. بعضی از همبازیان و مسئولان باشگاه‌مان بعد از ارائه بازی‌های خوب به من گفتند همه بازیکنان ایرانی همین پتانسیل را دارند؟

*تو چه پاسخی به آنها دادی؟

مشخص است که باید چه جوابی می‌دادم. به آنها اطمینان دادم که در فوتبال باشگاهی و ملی کشورم بازیکنان بسیار خوبی حضور دارند که حتماً توانایی ارائه بهترین نمایش‌ها را دارند.

*نکته جالب دیگر تغییرات مثبت در نوع بازی‌ات بوده.

بالاخره وقتی در فوتبال کاملاً حرفه‌ای، زمین‌های بسیار خوب، با مربیان بادانش و... تمرین می‌کنید، حتماً در نوع بازی‌تان هم تغییراتی به وجود می‌آید به شکلی که حالا جدا از کارهای تکنیکی که در اجرای آن از ابتدا موفق بودم، در کارهای تاکتیکی هم بهتر شده‌ام و این‌ها را مدیون مربیان و زحمت خودم می‌دانم.

*قراردادت تمدید می‌شود؟

بله، قراردادم تمدید شده و ان‌شاءا... باز هم در خدمت تیم عثمانلی خواهم بود.

*امیدواری که به تیم ملی دعوت شوی؟

هر فوتبالیستی تمام آرزویش دعوت به تیم ملی است و من هم اینجا در فوتبال ترکیه خیلی زحمت کشیدم و باز هم بیشترین تلاش را انجام می‌دهم که دعوت شوم تا با افتخار پیراهن تیم تیم ملی کشورم را بپوشم و زیر نظر مربی بزرگی مانند آقای کی‌روش کار کنم و در جام جهانی بدرخشم اما اگر دعوت هم نشوم،‌ برای تیم ملی کشورم در جام جهانی آرزوی موفقیت دارم.

*بگذریم، از شکست پرسپولیس، تیم سابقت در شهرآورد خبردار شدی؟

بله و خیلی هم ناراحت شدم چون حتماً قهرمانی با برد در شهرآورد مزه دیگری داشت اما خوشحالم که قهرمانی پرسپولیس در لیگ قطعی شده و ان‌شاءا... با کسب حتی یک امتیاز پرسپولیس و هوادارانش در فصل جدید می‌توانند به طور رسمی جشن قهرمانی‌شان را برپا کنند.

لژیونرها

پیام صادقیان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی