صادقیان: امیدوارم از نظر کی‌روش دور نباشم

صادقیان: امیدوارم از نظر کی‌روش دور نباشم

پیام صادقیان ستاره سابق پرسپولیس این فصل تصمیم گرفت تا راهی فوتبال ترکیه شود.

به گزارش پیروزی‌دیلی، او با اینکه از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشت اما در نهایت فوتبال ایران را ترک کرد تا حداقل از حاشیه‌ها دور و به این امیدوار باشد که بتواند دوباره به تیم ملی برگردد. او در آخرین بازی تیمش در جام‌حذفی ترکیه درخشید و دو پاس گل داد که این موضوع بهانه‌ای شد به برخی سوالات پاسخ دهد.


* در بازی با مالاتیا اسپور اتفاقات خوبی برای تو رخ داد. ابتدا در این مورد حرف بزن.

ما در لیگ ترکیه نتایج خوبی نگرفته‌ایم به همین دلیل انگیزه زیادی داشتیم تا در جام‌حذفی جبران کنیم. با تیم ضعیفی هم بازی نداشتیم و خوشحالم نتیجه خوبی گرفتیم. تغییراتی هم در تیم ایجاد شد و سرمربی تصمیم گرفت از برخی بازیکنان که کمتر به میدان رفته بودند استفاده کند. من هم خوشحالم جواب اعتماد سرمربی تیم را دادم.


* مثل اینکه در این بازی خیلی انگیزه داشتی و دوندگی و تلاش تو مثال‌زدنی بود؟

در بازی‌های لیگ کم به میدان رفتم و طبیعتاً باید از این فرصت نهایت استفاده را می‌بردم. از همان ابتدای بازی سعی کردم عملکرد خوبی داشته باشم و به خودم اطمینان داشتم چون در این مدتی که در لیگ ترکیه بودم تمرینات بسیار سختی را پشت ‌سر گذاشتم.


* فکر می‌کنی شرایط تو در لیگ ترکیه تغییر کند و بتوانی در بازی‌های لیگ هم در ترکیب ثابت قرار بگیری؟

باور کنید من خیلی سخت تمرین می‌کنم ولی به هر حال اعتماد سرمربی هم بسیار مهم است. قبلاً شرایط خوبی داشتم ولی به یکباره سرمربی عوض و همین موضوع باعث شد تا دوباره برای رسیدن به ترکیب اصلی کار سختی داشته باشم. من باز هم تمرین کردم تا بتوانم نظر سرمربی جدید را جلب کنم. مطمئناً تلاش خواهم کرد تا در لیگ هم بتوانم بازی کنم.


* در مورد فوتبال ترکیه صحبت کن. فکر می‌کنی لیگ این کشور در سطح بالایی قرار دارد؟

فوتبال ترکیه نسبت به سال‌های گذشته خیلی پیشرفت کرده است و شما در این چند سال شاهد بودید که بسیاری از بازیکنان سرشناس دنیا به لیگ ترکیه آمدند. سطح فنی این مسابقات بالاست و شما می‌بینید بازی‌ها بسیار حساس و نزدیک است. اینجا بازیکنان از لحاظ قدرت بدنی و دوندگی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و هر بازیکنی خوب تمرین نکند قطعاً درجا خواهد زد.


* چرا در لیگ برتر نتایج ضعیفی گرفتید؟

من امیدوارم وضعیت از این بهتر شود و نمی‌توانم در مورد گذشته صحبت کنم. فقط امیدوارم بتوانیم در لیگ ترکیه هم نتایج خوبی بگیریم تا وضعیت خودمان در جدول بهتر شود.


* تو حتماً به لیگ ترکیه رفتی تا شانس بازگشت به تیم ملی را داشته باشی، درست است؟

خب یکی از هدف‌های مهم من طبیعتاً دعوت شدن به تیم ملی است. من در ایران می‌توانستم بمانم و خیلی بیشتر از این پول بگیرم ولی تصمیم گرفتم به فوتبال اروپا بیایم. من بازیکنی نیستم که در تمرینات بی‌انگیزه باشم و همیشه تشنه موفقیت هستم. تلاش می‌کنم تا بتوانم نظر کی‌روش را جلب کنم.


* فکر نمی‌کنی برای رسیدن به تیم ملی کار سختی داری؟

من گفتم قطعاً تلاش خواهم کرد و اگر درخشش داشته باشم طبیعتاً مربی تیم ملی هم می‌تواند مرا دعوت کند. فقط امیدوارم از نگاه کی‌روش دور نباشم و اگر شایستگی‌‌اش را داشتم به تیم ملی دعوت شوم.


* بازی‌های لیگ برتر را دنبال می‌کنی؟

به صورت دقیق و کامل نمی‌توانم دنبال کنم ولی به هر حال نتایج را می‌بینم و بازی‌های پرسپولیس را هم دنبال می‌کنم. خوشحالم تیم سابقم وضعیت خوبی دارد و پرسپولیس امسال هم شانس اول قهرمانی در لیگ برتر محسوب می‌شود. 

لژیونرها

پیام صادقیان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی