صادقیان و تکذیب جنجال جدید

صادقیان و تکذیب جنجال جدید

پیام صادقیان که در دوران حضورش در پرسپولیس انواع و اقسام حاشیه و جنجال را تجربه کرد، به ترکیه رفت تا از این حواشی فرار کند اما گویا حاشیه ها ول کن او نیست.
به گزارش پیروزی دیلی، ماجرا از این قرار است که در ایام نوروز، یک خانم ایرانی اهل ترکیه، ویس هایی از او رو کرد که در نوع خود عجیب بود. این خانم که ظاهراً زیادتر قصد جذب فالوور را داشت، ویس های پیام صادقیان را رو کرد که او را عشق خود خوانده بود. این خانم در چند ویدئولایو حرف های تندی علیه صادقیان زد و از این گفت که حتی رابطه شان جدی شده بود چرا که پیام با برادر این خانم هم حرف زده است. درست یا غلط، این ماجراها برای صادقیان خیلی دردسرساز شد و حتی یکی از خواننده های معروف زیرزمینی هم برای حل مشکل پا پیش گذاشت. 

 بازیکن ایرانی عثمانلی اسپور در گفتگو با روزنامه قانون البته ادعای آن دختر را تکذیب کرده و گفته:" خواهش می کنم برای من حاشیه درست نکنید، نه آن دختر را می شناسم و نه دوست دارم بشناسم. من نوروز را در ترکیه به سبک و سیاق کشورم گذراندم. مردم ایرانی مقیم ترکیه سنت زیبای نوروز را به شکل خوبی به جا می آورند و من هم در این مدت همراه با سایر هم تیمی هایم از این فضا لذت می بردیم."

پیام صادقیان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی