صحنه ویژه تمرین امروز تیم ملی/وقتی کمال، طارمی را تنبیه کرد

صحنه ویژه تمرین امروز تیم ملی/وقتی کمال، طارمی را تنبیه کرد

تیم برنده دیدار درون تیمی تمرین ملی پوشان عکس یادگاری ثبت کردند.
به گزارش پیروزی دیلی، فوتبال درون تیمی بخش پایانی تمرین ملی پوشان ایران در تمرین صبح شنبه بود. بازیکنان بعد از تساوی در دیدار درون تیمی با تصمیم کی روش به زدن ضربات پنالتی پرداختند تا برنده این دیدار را ضربات پنالتی مشخص کند.

 با توجه به جدیت همیشگی کی روش، این بخش از تمرین نیز با جدیت برگزار شد اما سرمربی تیم ملی با توجه به دقایق پایانی تمرین ترجیح داد تا فضای شوخی و شادابی را بر تمرین حاکم کند و همین موضوع باعث شد تا دقایق پایان تمرین با جذابیت همراه شود. 

 تیم نارنجی که مهدی طارمی، مجید حسینی و وریا غفوری سه پنالتی آن را خراب کرده بودند، در نهایت موفق شدند حریف خود را شکست دهند و پاداش این پیروزی نیز برای آنها عکس دسته جمعی بود. این عکس البته با توجه به شوخی دو پرسپولیسی حاضر در ترکیب این تیم یعنی کامیابی نیا و طارمی با خنده بازیکنان ثبت شد. کامیابی نیا ترجیح داد تا طارمی را به دلیل از دست دادن پنالتی جریمه کند و همین موضوع خنده حاضران در تمرین را به همراه داشت.

تمرین تیم ملی

مهدی طارمی

کمال کامیابی‌نیا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی