صدرنشینی دلیل کم شدن حمایت هواداران؟!

صدرنشینی دلیل کم شدن حمایت هواداران؟!

به نظر می‌رسد پرسپولیس وقتی شرایط بحرانی داشته باشد و وضعیت خوبی در جدول نداشته باشد، شرایط از جهاتی بهتر است.

از قراین اینگونه برمی‌آید که وقتی پرسپولیس در صدر جدول نیست، حمایت هواداران چه از ناحیه حضور در ورزشگاه و چه از نظر پشتیبانی از عملکرد باشگاه بیشتر است.

قطعا بازی در روز میانه هفته و ساعتی که بسیاری از شاغلین امکان حضور در ورزشگاه را ندارند. از مهمترین دلایل استقبال کمتر هواداران نسبت به هفته های گذشته بود. از سوی دیگر باید این رفتار را ناشی از حمایت هواداران از تیم محبوبشان در شرایط سخت بدانیم، اما مشکل از همین جا شروع می‌شود. صدرنشینی پرسپولیس نباید باعث آسودگی خاطر شود، چون شرایط هنوز سخت است.

پرسپولیس باید به قدری فاصله ایجاد کند که در هفته های پایانی بتواند بیشتر تمرکز خود را روی جام قهرمانان آسیا بگذارد. صدرنشینی با یک اختلاف امتیاز اندک، اصلال حاشیه امنیت مطلوب به حساب نمی‌آید. فراموش نکنیم چه افرادی در تیم تراکتورسازی حضور دارند و بد نیست سوابق آنها را مرور کنیم تا متوجه شویم کار چقدر سخت است.

از سوی دیگر بازیکنان پرسپولیس در چنین شرایطی نیاز به تحریک هواداران دارند تا انگیزه های خود را برای تلاش مضاعف حفظ کند. مخلص کلام اینکه، هواداران اصلا به این موضوع فکر نکنند که کار پرسپولیس روی گردونه افتاده و آنها می‌توانند استراحت کنند. چون همینکه ذره ای غافل شویم و انرژی ما کاهش یابد، شانس قهرمانی را از دست خواهیم داد.

ابراهیم فتاحی

خبرنگار

نظر هواداران

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی