آشتیانی: صورت همه را در رختکن بوسیدم/از بزرگان فوتبال و رسانه ورزش ممنونم که بازی یادبود پدرم را برگزار کردند

آشتیانی: صورت همه را در رختکن بوسیدم/از بزرگان فوتبال و رسانه ورزش ممنونم که بازی یادبود پدرم را برگزار کردند

اردلان آشتیانی از اعضای تیم ستارگان تیم فوتبال ایران و رسانه ورزش و عوامل برگذاشت مسابقه یادبود ابراهیم آشتیانی تقدیر و تشکر کرد.

اردلان آشتیانی در گفت‌وگو با پیروزی‌دیلی گفت: از تمام کسانی که  طی این مدت با ما ابراز همدردی کرده‌اند و دیروز هم در مراسم چهلم پدرم هم شرکت کردند ممنونم. امروز هم مسابق یادبودی برگزار شد که پر از ستاره و چهره سرشناس بود. شاید تاکنون کمتر پیش آمده بود که این همه ستاره دور هم جمع شوند. از تیم رسانه ورزش، سردبیران و خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری‌ها و جراید و گزارشگران ورزشی که بازی یادبود پدرم را برگزار کرده و به ویژه از خداداد عزیزی که مسئولیت دور هم جمع کردن ستاره‌ها را برعهده داشت صمیمانه و حسب وظیفه تشکر می کنم. به هرحال بسیاری از این ستاره‌ها در این سال‌ها جایی بازی نکرده‌اند و یا اینگونه نبوده که همه آن‌ها در یک تیم دور هم جمع شوند ولی امروز یک تیم پر از ستاره که تاریخ فوتبال ایران را در بر می‌گرفت دور هم جمع شده بودند. همه این عزیزان افراد بزرگ و پرافتخاری هستند و همانطور که گفتم بسیاری از آنها چندان جایی بازی نکرده‌اند مثل علی کریمی که شاید بعد از خداحافظی از فوتبال شاید یکی دو بار به میدان رفته باشند. بزرگانی همچون علی پروین هم زحمت کشیدند و به محل مسابقه تشریف آوردند. از همه آنها صمیمانه تشکر می‌کنم و همچنین از شبکه ورزش هم بابت پخش زنده بازی و رسانه‌های ورزشی که این بازی را پوشش دادند ممنونم.


آشتیانی تصریح کرد: دیروز مصادف با چهلمین روز درگذشت و همچنین زادروز پدرم هم بود و اعضای تیم ستارگان فوتبال ایران و رسانه ورزش لطف کرده بودند و کیک تولد پدرم را در رختکن بریدند و مطمئنم که روح پدرم با این بازی یادبود شاد شد و امیدوارم بتوانم در شادی‌های این عزیزان جبران کنم.من هم در رختکن صورت تک تک این بزرگان را بوسیدم و از اینکه افتخار دادند و در این بازی یادبود به میدان رفتند تشکر کردم.

ابراهینم آشتیانی

اردلان آشتیانی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی