طارمی: خوشحالم اولین هت‌تریک رسمی‌ام را مقابل الوحده انجام دادم/هنوز بازی با لخویا مانده است

طارمی: خوشحالم اولین هت‌تریک رسمی‌ام را مقابل الوحده انجام دادم/هنوز بازی با لخویا مانده است

بهترین بازیکن بازی با الوحده و پرسپولیس گفت: می‌دانستیم خط دفاع تیم اماراتی ضعف دارد.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، مهدی طارمی پس از انتخابش به عنوان بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس و الوحده امارات در نشست خبری گفت: همه توانمان را گذاشتیم تا پیروز شویم. می‌دانستیم دفاع حریف نقطه‌ضعفی دارد و به شدت آنها را پرس کردیم در 20 دقیقه اول به گل رسیدیم و دو گل زدیم و موقعیت‌های دیگر گلزنی هم داشتیم که از دست رفت. 

 وی ادامه داد: در نیمه دوم گل خیلی بدی خوردیم اما خدا را شکر که در نهایت 4 بر 2 پیروز شدیم و هوادران را خوشحال کردیم. وی درمورد پرتاب اشیاء از سوی هواداران گفت: من این کار را تایید نمی‌کنم اما فقط یکی دو مورد بود و نباید این همه برایش حاشیه درست شود که این حاشیه‌سازی کار خوبی هم نبود. البته انشاءالله تکرار نمی‌شود این مسائل مربوط به هیجان بازی بود.

 طارمی گفت: خیلی خوشحالم که اولین هت‌تریک رسمی‌ام را آن هم در یک بازی مهم انجام دادم. آماده بودم اشتباه بازی با الریان را جبران کنم و خدا را شکر تیم صعود کرد.

 وی درمورد ادامه رقابت‌های لیگ قهرمان آسیا و تغییر و تحول تیم‌ها در مراحل بعدی گفت: هنوز بازی‌ها تمام نشده و باید صبر کنیم ببینیم بازی با لخویا چه می‌شود. این بازی را باید ببریم و صعود کنیم و پس از آن بنشینیم و درمورد ادامه راه با باشگاه صحبت کنیم.

طارمی

پرسپولیس-الوحده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی