طارمی:دم خودم گرم که آقای گل شدم

طارمی:دم خودم گرم که آقای گل شدم

مهاجم پرسپولیس گفت:دم خودم گرم که دوباره آقای گل شدم.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، مهدی طارمی در پاسخ به این پرسش که ساسان انصاری بازی بعد را از دست داد و به نظر می رسد شما آقای گل این فصل شدید اظهار داشت: دم خودم گرم که دوباره آقای گل شدم.

اقای گلی

مهدی طارمی

پرسپولیس-ذوب آهن

ستاره درخشنده :
۹ ارديبهشت ۹۶
دم مهدی واقعا گرم...خیلی براش خوشحالم....حلالش باشه
رضا :
۹ ارديبهشت ۹۶
دم برانکو گرم که جوری تاکتیک میشینه که ده تاموقعیت گیرت بییادیکیشوگل کنی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی