طارمی:اتفاقاتی رخ داد که حاضر شدم قید قهرمانی و مرد سال آسیا شدن را بزنم

طارمی:اتفاقاتی رخ داد که حاضر شدم قید قهرمانی و مرد سال آسیا شدن را بزنم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای به حاشیه نرفتن پرسپولیس تا به حال سکوت کردم اما به وقتش به هواداران می‌گویم مدیران باشگاه با من و امثال من چه کردند.
به گزارش پیروزی دیلی، مهدی طارمی در خصوص وضعیتش در تیم فوتبال پرسپولیس و اتفاقاتی که در چند وقت اخیر پیرامون او رخ داده، گفت: من به خاطر اینکه به تیم محبوبم پرسپولیس حاشیه‌ای وارد نشود تا به حال یک کلمه هم علیه باشگاه حرف نزدم و همواره سکوت کردم و همه چیز را درون خودم ریختم. 

 وی ادامه داد: این اتفاق باعث شد تا هواداران عزیز‌مان واقعیت‌های باشگاه پرسپولیس را متوجه نشوند و در این بین فقط به من فحاشی می‌کردند که من به خاطر عشق به پرسپولیس و هوادارانش موضعی نگرفتم. من به خاطر هوادارانی که از صمیم قلب آنها را دوست‌شان دارم همه بی‌احترامی‌ها را به جان خریدم و هیچ حرفی نزدم تا مبادا پرسپولیس وارد حاشیه نشود. متاسفانه شاهد بودیم که از سوی باشگاه برخی خبرها به جاهای خاصی می‌رفت و علیه ما منتشر می‌شد که وقتی پیگیر ماجرا می‌شدیم متوجه شدیم که خود باشگاه این خبرها را به آن‌ها داده تا ما را مقابل هواداران قرار دهند.

 آقای گل دو فصل اخیر فوتبال کشورمان تصریح کرد: برای اینکه پرسپولیس به حاشیه نرود حرفی نزدم اما امسال همه واقعیت‌ها را خواهم گفت. مردم فکر می‌کنند مدیران باشگاه چه انسان‌های خوبی هستند اما من همه واقعیت‌ها را به وقتش خواهم گفت.

 طارمی ادامه داد:‌مطمئنا به هواداران پرسپولیس می‌گویم چرا امسال می‌خواستم از پرسپولیس جدا شوم. پرسپولیس تیم محبوب من است اما به خاطر برخی مسائل حاضر بودم شانس قهرمانی آسیا و احتمال مرد آسیا شدن را از دست بدهم اما از پرسپولیس بروم چون شرایط اصلا خوب نیست. آقایان دو سال من را جلوی هواداران قرار دادند.

 مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس در پایان اظهار داشت: هواداران مطمئن باشند به وقتش می‌گویم که مدیران باشگاه در این 2 سال با من و امثال من چه کاری انجام دادند.

مهدی طارمی

پرسپولیس

ایران :
۱ مرداد ۹۶
بگم بگم !؟!؟ خب چرا فقط تو !؟؟ چرا ماهینی یا مسلمان هوس اروپا ( اروپای واقعی ) به سرشون نزد !؟؟؟ تو اگه واقعا عاشق باشی میسازی با همه چی و میمانی پسر بهتر به دوسال پیش که با موتور دور میزدی فکر کنی الان پورشه سواری از صدقه سر این مردم یادت نره پرسپولیس تورو کرده طارمی !
حسن :
۱ مرداد ۹۶
اقای علی آقا چرافکرمیکنی حق باطارمی هست این طارمی تواین سه سال چکارکردباهوادارجزاین که اول فصل خون به جگرشون میکرد این هم بازی جدیدش که بتونه مفتی رضایتنامه بگیره پارسال یادت رفت امسال یادت رفت طارمی باید شرمنده مدیریت باشه نه اینکه پرسپولیس ببره توحاشیه 
مهرداد :
۱ مرداد ۹۶
به هر حال بهتره آدم حرفهای آقای گل تیم اش را هم بشنوه تا گوشها و چشماشو رو حقیقت ببنده . مهدی خان آقای گل شما هم. بگم.  بگم.    راه ننداز یا بگو یا اگر به هر دلیل میخوای ساکت باشی . ساکت باش.
ما منتظر شنیدن حرفهایت هستیم..
حامد قناد :
۱ مرداد ۹۶
واقعا شرم آوره!اصلا باور نمیشه مهدی داره این حرفارو میزنه!!!همین امسال هم که داره بازی میکنه کلی پول میگیری و پاداش برات در نظر گرفتن چی میخوای دیگه؟؟آخه چرا سر پرسپولیس اینقدر منت میگذارید یه نگاه به پشت سرت بنداز ببین چی بودی و چی شدی!هنوز لیگ شروع نشده داری حاشیه سازی میکنی اگه میخوای سکوت کنی که سکوت کن دیگه این حرفا چیه پس میزنی.
ای خدااااا پرسپولیس را از شر دشمن و خودی در امان نگه دار!!!
علی :
۱ مرداد ۹۶
داریدبه حرفهای من میرسید اقای روزنامه پیروزی .بازم بگید طاهریوترکاشوندخوبن 
محسن شهبازنژاد :
۱ مرداد ۹۶
آقا مهدی جون مادرت تیم و نبر تو حاشیه تا الان به قول خودت صبر کردی تا آخر قراردادت هم صبر کن بعد این فصل هر چی دل تنگت میخواهد بگو ممنون میشیم ازت مرسی آقای گل.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی