طارمی از هواداران عذرخواهی کرد

طارمی از هواداران عذرخواهی کرد

بعد از بازی پرسپولیس برابر الریان مهدی طارمی به خاطر خراب کردن پنالتی مورد انتقاد شدیدی واقع شد و واکنش جالبی هم به انتقاد هواداران داخل ورزشگاه نداشت و حالا با چند روز تاخیر متنی در خصوص آن بازی منتشر کرده است.

متن نوشته مهاجم پرسپولیس را در ادامه می خوانید:

«کیست که دلش نخواهد شادی شما هواداران را رقم بزند؟ بیست و چهار ساعت تلخ را پشت سر گذاشتم و گذاشتید. یک هفته تمرین پنالتی کرده و انواع پنالتی ها را زده بودم، نشد. نشد و بابت همه چیز از شمایی که صاحب اصلی پرسپولیس هستید از همبازیانم و کادر فنی و همه عوامل باشگاه معذرت می خواهم. حمایت هایتان را فراموش نکرده ام و اگر سهم من فقط انتقاد باشد و شادی ها برای شما از جان و دل پذیرا هستم. ممنون بابت حمایت بزرگان پرسپولیس که بزرگی شان را با حمایت از من به عنوان کوچکترین عضو خانواده سرخ نشان دادند. بودن تان همیشه باعث دلگرمی است. لحظه ای دست از مبارزه برای شاد کردن شما بر نمی دارم. دست تک تک تان را می‌بوسم و امیدوارم همواره شاهد موفقیت های ارتش سرخ باشیم. شادی های پرسپولیس برای شما غمهایتان برای من.»

مهاجم پرسپولیس

مهدی طارمی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی