طارمی: با این خط هافبک پرسپولیس هیچ غمی ندارم!

طارمی: با این خط هافبک پرسپولیس هیچ غمی ندارم!

کم نیستند کارشناسانی که معتقدند عامل اصلی موفقیت پرسپولیس و مهدی طارمی در دو فصل اخیر خط میانی قدرتمند قهرمان ایران بوده است.آمادگی و قدرت بسط بازی محسن مسلمان، جنگندگی کمال کامیابی‌نیا به همراه تکنیک و بازی فانتزی فرشاد احمدزاده در 2 سال گذشته کابوس هافبک و دفاع حریفان بوده است.
به گزارش پیروزی دیلی،این سه به همراه وحید امیری، احمد نوراللهی، محسن ربیع‌خواه و... همواره برتری و مالکیت توپ را از آن پرسپولیس کرده‌اند، به عبارت بهتر محسن، کمال و فرشاد رکن ثابت خط میانی پرسپولیس بوده‌اند که به آقای گل شدن متوالی مهدی طارمی هم کمک شایانی کرده‌اند. 

روز گذشته و ساعاتی پیش از سفر پرسپولیسی‌ها به تبریز در حالی با مهدی طارمی، محسن مسلمان، کمال کامیابی‌نیا و فرشاد احمدزاده همکلام شدیم که در هتل المپیک به سر می‌بردند. 

کمال و فرشاد که در اردوها و مسابقات پرسپولیس هم‌اتاقی هستند در آستانه بازی با تراکتورسازی گفتند: بازی در تبریز تحت هر شرایطی سخت است. این تیم یحیی گل‌محمدی را هم بالای سر خود می‌بیند که مربی خوب و موفقی است اما تمام تلاش خود را می‌کنیم که تراکتورسازی را شکست بدهیم (بعد هر دو به اتفاق ادامه دادند) ان‌شاءا... مهدی طارمی هم اولین گل فصل خودش را در تبریز خواهد زد.

 محسن مسلمان هم که شنیده می‌شود از نحوه انتخابات مراسم بهترین‌های سال فوتبال ایران شاکی است با تأیید حرف‌های دو همبازی خودش در خط میانی گفت: هر کاری می‌کنیم تا مهدی (طارمی) در تبریز گلزنی کند و برای آقای گلی استارت بزند. او ستاره فوتبال ایران و بهترین مهاجم آسیاست که به حق دو جایزه در مراسم بهترین‌ها گرفت. 

از مسلمان پرسیدیم آیا از انتخاب نشدن در مراسم بهترین‌های سال در برج میلاد شاکی است یا نه که به ما یادآور شد: بهترین حرف را آقاکریم (باقری) زد. بهترین جایزه برای من محسن مسلمان تشویق هواداران پرسپولیس و حمایت همیشگی آنان است که با هیچ چیز دیگری قابل قیاس نیست. 

شماره 77 درباره نتیجه احتمالی بازی پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز گفت: هفته اول را با برد شروع کردیم و اگر به دنبال تکرار قهرمانی هستیم باید این هفته هم با دست پر از تبریز برگردیم. به شخصه انگیزه‌های زیادی برای این مسابقه دارم و می‌خواهم خیلی چیزها را ثابت کنم. 

*** 

اما مهدی طارمی آقای گل دو سال گذشته فوتبال ایران که ساکت نشسته بود با قدرشناسی از سه همبازی خود گفت: «من در 2 سال گذشته به لطف همین دوستان و سایر همبازیانم در پرسپولیس توانستم آقای گل بشوم. با این خط هافبک من و مهاجمان پرسپولیس هیچ غمی نداریم! ستاره خط حمله پرسپولیس در ادامه با اشاره به بازی تراکتورسازی در تبریز افزود: همان طور که بچه‌ها گفتند بازی در تبریز آسان نیست. اصلاً هم آسان نیست ولی به قول محسن، تیمی که مدعی قهرمانی است باید از هفته‌های اول امتیاز جمع کند و ما هم برای برد و سه امتیاز به تبریز می‌رویم.

فرشاد احمدزاده

محسن مسلمان

مهدی طارمی

کمال کامیابی‌نیا

Hossein :
۱۲ مرداد ۹۶
ان شاء الله تک تک موقعیتایی که برات می سازن رو گل کنی _ از 20 تا موقعیت توو یه بازی (شاید) یکیشو مهاجم گل کنه که فایده نداره !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی