طارمی به اشتباهش اعتراف کرد؟!

طارمی به اشتباهش اعتراف کرد؟!

مهدی طارمی قرار نیست به حکم محرومیت 4 ماهه خود اعتراض کند.
به گزارش پیروزی دیلی، اهالی فن می گویند دلیل این کار طارمی این است که اعتراض او منجر به عقب افتاده حکم دوباره می شود و اگر این حکم دوباره مورد تایید قرار بگیرد شاید از نظر فرجه زمانی،طارمی جام جهانی را از دست بدهد.

 اعتراض نکردن طارمی یک معنای دیگر هم می تواند داشته باشد؛ این که او اشتباهش را پذیرفته و قبول کرده که نباید این گونه از ریز اسپور جدا می شد.

 راستش را بخواهید در مورد این که بازیکنان ایرانی یک موضوع منطقی را بپذیرند خیلی ناامیدیم اما دوست داریم این طور خودمان را گول بزنیم که سرانجام یک نفر در این فوتبال به اشتباهش اعتراف می کند.

 به این می گویند یک دروغ خوشگل که خودمان به خورد خودمان می دهیم!

ریزه اسپور

شکایت

طارمی

محرومیت

علیرضا هادیان :
۱۷ مهر ۹۶
احتمال سومی هم هست که اعتراض نکردن به رأی ، در ادامه احتمال اول است. میل کیروش و فدراسیون برای عدم اعتراض طارمی. 
که البته از دید من بشخصه اشتباه محض است که طارمی به رأی خود اعتراض نکند. پاک شدن چنین مواردی از سابقه یک بازیکن در حد طارمی از حضورش در جام جهانی مهمتر است. بعلاوه اینکه این بازیکن تحت قرارداد پرسپولیس است و این پذیرش رأی وجهه پرسپولیس را هم مخدوش می کند ، چه پرسپولیس موفق شود محرومیتش را نقض کند و چه نتواند. 

خیلی رک و بی پرده بعنوان یک هوادار بگویم : با احترام به مهدی طارمی که بسیار دوستش دارم ، اگر می خواهد بخاطر جام جهانی یا هر دلیل بی ارزش دیگری به ابزار پیشرفت دیگران بدل شود و این حکم را بپذیرد و تسلیم شود ، بهتر است قبل پایان یافتن مهلت اعتراض و ظرف همین هفته با توافق از پرسپولیس جدا شود. آنوقت می توان این را به پای پذیرش تقصیرش هم گذاشت! 

هرچقدر هم که امید به نقض یا تعدیل رأی طارمی کم باشد ، ولی کورسویی است برای حضور طارمی در بازی برگشت الهلال و بازی های بعدی پرسپولیس در لیگ. 
در کمال احترام به وی ، ایشان از پرسپولیس دستمزد می گیرد نه از فدراسیون فوتبال یا هرکس دیگری که به او مشاوره غلط می دهند. 
امیدوارم من اشتباه کنم و فشار از بالا روی او نباشد اما سخنان کیروش در مورد طارمی که خیلی ریلکس عنوان می کند کاری از دست کسی بر نمی آید بجز آنکه روحیه و آمادگی این بازیکن را حفظ کنیم تا ۴ ماه سپری شود (نقل به مضمون) ، نشان از چنین مشاوره و فشارهایی دارد. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی