وکیل طارمی: تا این لحظه اتفاقی درباره طارمی نیفتاده است

وکیل طارمی: تا این لحظه اتفاقی درباره طارمی نیفتاده است

عبدالصمد ابراهیمی وکیل مهدی طارمی با انتشار متنی نسبت به اقدام روز گذشته پرسپولیسی‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، شب گذشته بازیکنان پرسپولیس در اقدامی هماهنگ پست‌هایی با محوریت طارمی منتشر کردند، اقدامی که این تصور را ایجاد کرد که طارمی در مسیر بازگشت به پرسپولیس قرار گرفته است. عبدالصمد ابراهیمی، وکیل مهدی طارمی اما چنین نظری ندارد و تاکید دارد که وضعیت طارمی تفاوتی نکرده است. وی در یادداشتی به اتفاقات شب گذشته و حواشی ناشی از آن پرداخته است. ابراهیمی نوشت:


١-بر اساس پرس و جو هایی که از برخی بازیکنان تیم داشتم انتشار پست های همزمان ، درخواست بچه ها برای بازگشت طارمی بوده.صرفا یک درخواست دوستانه جمعی و نه یک خبر.

٢-تا این لحظه تا آنجایی که من اطلاع دارم اتفاق تازه ای رخ نداده .این موضع ای صرفا خبری است و ربطی به رابطه وکیل و موکلی ندارد.

٣-عجیب ترین اظهار نظرها در فضای مجازی آنجایی است که دو گروه مختلف یکی می نویسد طارمی می خواهد به خارج برود تا به خاطر پرونده ریزه اسپور محروم نشود، دیگری می نویسد طارمی قرار شده در ایران بماند تا به خاطر پرونده ریزه اسپور محروم نشود!! یا للعجب. مثلا طارمی به خارج برود فیفا نمی تواند محرومش کند؟ یا در ایران بماند فیفا می گوید چون در ایران است نمی شود او را محروم کرد؟ این استدلال های عجیب و غریب را از کجا می آورند؟

در مورد آن پرونده همچنان معتقدم خطری وجود ندارد. رای قطعی و نهایی آن هم بعید است تا کمتر از دو سه سال دیگر صادر شود.زیرا هنوز اتاق حل اختلاف فیفا حتی تاریخ رسیدگی را هم اعلام نکرده و بعد از صدور رای پرونده می تواند توسط هر یک از طرفین به CAS برود. تکرار می کنم خطری در آن پرونده وجود ندارد. 

٤- درمورد دربی آلمان شنیده ام   برگزاری آن مستلزم هماهنگی های اداری و سیاسی و امنیتی متعددی است که به نظر می رسد برگزاری بازی را منتفی می کند.

٥- سربلند باد ارتش سرخ.

مهدی طارمی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی