طارمی دوشنبه تصمیم می گیرد

طارمی دوشنبه تصمیم می گیرد

مهاجم پرسپولیس مدعی شده در مورد اعتراض به دادگاه cas هنوز تصمیم نگرفته است.
به گزارش خبرورزشی، باشگاه پرسپولیس در مورد اعتراض به دادگاه CAS در مورد محرومیت مهدی طارمی تصمیم‌گیری را بر عهده خود این بازیکن و وکیلش گذاشته است. اگرچه طارمی این روز‌ها با وکیل خودش هم مشورت نمی‌کند چه برسد به اینکه بخواهد در این زمینه نظر مسئولان باشگاه پرسپولیس را بپرسد.

 طارمی در تازه‌ترین صحبت‌های خود مدعی شده تصمیم گیری در مورد ارجاع پرونده خود به دادگاه بین‌المللی را به روز دوشنبه موکول کرده است. اینکه حال قرار است روز دوشنبه چه اتفاقی رخ دهد هنوز مشخص نیست.

 اما همین قدر کافی است که بدانیم نه وکیل طارمی موافق گرفتن دستور موقت از دادگاه CAS برای پرونده محرومیتش است و نه کارلوس کی‌روش که این روز‌ها هواسش به مهاجم جوان تیم خود است. آنچه مسلم است نظر کی‌روش در این زمینه خیلی برای طارمی مهم است. به هر حال ممکن است کوچکترین اشتباه از سوی طارمی در مورد پرونده محرومیتش منجر به از دست دادن جام جهانی روسیه برای او شود. از این جهت که اگر محرومیت این بازیکن فعلا متوقف شود شاید در آینده دادگاه CAS هم چند ماه بعد رای به محرومیت طارمی دهد و در آن صورت شایداین محرومیت او برایش خیلی گران تمام شود.

cas

اعتراض

شکایت

مهدی طارمی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی