طارمی: محمود خان تاج سر من است/ با 12 امتیاز به لیگ قهرمانان آسیا می‌رویم

طارمی: محمود خان تاج سر من است/ با 12 امتیاز به لیگ قهرمانان آسیا می‌رویم

مهاجم پرسپولیسی ها در رابطه با خبر درگیری خود و سرپرست پرسپولیسی ها عنوان کرد محمود خوردبین تاج سر من است و در جریان ارتباط من با او هیچ وقت درگیری به وجود نمی آید.

به گزارش پیروزی دیلی، پس از اعلام شایعه درگیری مهدی طارمی با محمود خوردبین پیش از تمرین روز قبل پرسپولیسی ها، مهاجم سرخ پوشان در این رابطه و طی صحبت های کوتاهی در رابطه با خبر درگیری به اظهارنظر پرداخت.

 

طارمی در این باره گفت: محمودخان تاج سر من است و هیچوقت در زمان حضور من و همکاری با او اتفاقی اینچنینی نیفتاده و نخواهد افتاد. 


او ادامه داد: ایشان بزرگ همه ماست و همیشه برای او احترام ویژه ای قائل هستیم و مسلما اتفاقی باعث نمی شود تا بخواهیم احترام او را زیر سوال ببریم. 

 

این مهاجم بوشهری که در دو هفته ابتدایی برای تیمش به میدان رفته است به هواداران این تیم وعده داده شرایط تیم بازی به بازی بهتر می شود و همه بازیکنان این تیم در حال حاضر تنها به این موضوع فکر می کنند تا با پیروزی در چهار بازی ابتدایی و کسب 12 امتیاز ممکن خود را به بازی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسانند.

خوردبین

طارمی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی