طارمی نصف جریمه را می‌دهد

طارمی نصف جریمه را می‌دهد

مهاجم پرسپولیس حاضر نیست تمام جریمه مالی را خودش بدهد.
به گزارش پیروزی دیلی، مدیریت باشگاه پرسپولیس برای فرار از انتقاداتی که متوجه او در زمینه محرومیت مهدی طارمی در حکم فیفا بود اخیرا مدعی شده بود که پول جریمه 790 هزار یورویی این بازیکن بر عهده خودش است از این جهت که خود او تصمیم به بازگشت به ایران گرفت. این در حالی است که این بازیکن حاضر به پرداخت کل جریمه نیست.

 مهاجم پرسپولیس در آخرین جلسه‌ای که با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشته به آنها اعلام کرده که طبق حکم فیفا باشگاه پرسپولیس و طارمی مشترکا باید این جریمه را پرداخت کند از این‌رو او فقط نیمی از این جریمه را پرداخت خواهد کرد.

 باشگاه پرسپولیس و همچنین خود طارمی برای کم کردن جریمه 790 هزار دلاری پرونده خود را به دادگاه CAS برده‌اند و هر دو امیدوارند این جریمه حداقل نصف شود تا در نهایت بر سر پرداخت آن توافق کنند.

باشگاه پرسپولیس

جریمه

ریزه اسپور

طارمی

علیرضا هادیان :
۲۹ مهر ۹۶
پرداخت جریمه تماما برعهده طارمی است. چیزی بنام مشترکا در حکم فیفا وجود ندارد! آنچه از متن رأی مشخص است آنستکه باشگاه ضامن پرداخت جریمه توسط طارمی است یعنی باید از محل قرارداد طارمی کسر و به حساب ریزه اسپور واریز کند یا طارمی خودش رأسا آنرا بپردازد. در متن ماده قانون مربوطه نیز این به صراحت آمده که بازیکن محروم و جریمه می شود و باشگاه از نقل و انتقالات محروم می شود. امیدوارم باشگاه کوتاه نیاید. 
بحث مربوط به پرسپولیس فقط در بخش محرومیت باشگاه از نقل و انتقالات است. تازه طارمی زحمت می کشد خسارات وارده به پرسپولیس را از قبیل هزینه های دادرسی در CAS و حذف از آسیا و این مدتی که نمی تواند برای پرسپولیس بازی کند را هم در وجه باشگاه پرداخت می کند! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی