طارمی: هر کاری می‌کنیم باشگاه ما را جریمه می‌کند/ گفتند ۹۵۰ میلیون می‌دهیم با آپشن

طارمی: هر کاری می‌کنیم باشگاه ما را جریمه می‌کند/ گفتند ۹۵۰ میلیون می‌دهیم با آپشن

مهاجم ملی پوش پرسپولیس می گوید باشگاه در زمان قرارداد گفته که بیشتر از ۹۵۰ میلیون قرارداد نمی بندد اما در ازای آن پاداش را درون قرارداد می گنجاند.
به گزارش پیروزی دیلی، مهدی طارمی پس از برتری دو بر صفر پرسپولیس برابر فولاد خوزستان درباره مطالب منتشر شده از سوی یکی از مسئولان این باشگاه علیه برانکو، مسلمان و خودش مبنی بر ایجاد حاشیه، اظهار کرد: روی صحبت من با کسی که این صحبت‌ها را انجام داده این است که چرا قبل از بازی با الاهلی عربستان و شروع لیگ برتر باید این مطالب را در روزنامه‌ها و سایت‌ها منتشر کند. تیم ما خوب بازی می کند. امروز هم دو گل زد و بازی ما هیچ ربطی به مسائل حاشیه ای ندارد. ما به خوبی تمرین می کنیم و وقتی به مربی می گویم وضع مان چطور است می گوید از همه شما راضی هستم. باشگاه برای ما حاشیه درست نکند. آنها من را خراب نکنند. چرا به فلان سایت می‌گویند فلان مطلب را بزن. الاهلی میلیاردها تومان خرج می‌کند تا به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کند و ما هم در اینجا درگیر این مسائل هستیم. ما باید دعوا کنیم که چرا یک نفر تیم را بهم ریخته است.

 او با بیان اینکه هرکاری می‌کنند متهم به حاشیه‌سازی و اعمال جریمه می‌شوند افزود: به ما می‌گویند در رسانه‌ها صحبت نکنید، به باشگاه می‌رویم جریمه می‌شویم، می‌گوییم پولمان را بدهید جریمه می‌کنند، هرکاری می‌کنیم جریمه می‌کنند. اول فصل به برانکو گفتم اگر در تمرینات خوب کار نکردم یا کم کاری کردم به من تذکر بده اما برانکو گفت همه شما خوب هستید امروز هم دیدید که دو گل زدیم و حریف موقعیتی نداشت. نمی‌دانم دنبال چه مسائلی هستند. 

 طارمی درباره اینکه چه کسی علیه آنها در رسانه‌ها صحبت کرده گفت: نمی‌دانم آن فرد چه کسی است و نمی‌خواهم اسم کسی را بگویم ولی فقط می‌گویم رودررو این مسائل را بگوید. همه ما ۵۰ تا ۶۰ درصد از پاداش‌هایمان را نگرفته‌ایم. استقلالی‌ها یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قرارداد بستند اما باشگاه به ما گفت بیشتر از ۹۵۰ میلیون نمی‌دهیم اما در قرارداد آپشن قرار داد. برای گلزنی، قهرمانی، آقای گلی و... باید آپشن بگیرید. آیا این ۵۰ تا ۶۰ درصد جزو قرارداد نیست؟ چرا پول را نمی‌دهند؟ نمی‌دانم چرا وقتی به باشگاه می‌گوییم پولمان را بدهید جریمه می‌کنند، به ما می‌گویند به باشگاه هم نیایید، جریمه می‌شوید.

مهدی طارمی

پرسپولیس-فولاد

علیرضا هادیان :
۶ مرداد ۹۶
آقای گل عزیز ، خوب کارهای خوب خوب بکنید نه هرکاری! 
قانون سوم نیوتن بی خبر از فوتبال : هر عمل را عکس العملی معادل و در جهت مخالف آن. مهدی جان ، وقتی به یکباره محو می شوی و به یکباره ظاهر میشوی هوادار خون به دل شده می شود هیچ ، وقتی گیر می کنید هوادار می شود همه چیز. 
یک نگاه به مصاحبه خود بر علیه باشگاه و مدیرانش که همه را به یک چوب نواختی بنداز. زحمت کشیدی و به اینجا رسیدی ولی بدون تحمل کردنت توسط هوادار و صبر و حوصله به خرج دادن برانکو و طاهری بعد قضیه ترکیه باید نیم فصل پیچ نیمکت سفت می کردی و نیم فصل دوم در بیرون از پرسولیس گذران زندگی می کردی. 
قانون نیوتن شامل بی تعارف صحبت کردن نیز می شود پس در مقابل بی تعارف گویی هایتان ، بی تعارف بگوییم که اینگونه پست های دسته جمعی تا حداقل یکماه سوژه رسانه هایی است که بدشان نمی آید از آب گل آلود ماهی سفید بگیرند! 
آرزو داشتیم موقعیت سنجی ات در خارج میدان ، مانند خراب کردن موقعیت های بی شمارت در داخل میدان نباشد. 
همانطور که گل زنی در میدان شیوه و روش دارد ، گل کاشتن در خارج از میدان و به هدف رسیدن هم اسلوب خاص دارد. قطعا تخریب چهره باشگاه در رسانه ها و فصای مجازی که به پای نام بزرگ پرسپولیس نوشته می شود در زمره آن نیست. 
و قطع به یقین شرایط اینگونه نمی ماند و پرسپولیس از این بی پولی ها خلاص می شود ولی خیلی ها در آن روز که نمایندگان پرسپولیس برای پرکردن سبد خرید خود راهی لیگ های برتر اروپا می شوند نگران و آشفته خواهند شد. 
عشق است پرسپولیس که نامش از نام هر بازیکنی بزرگتر است. 
علی :
۶ مرداد ۹۶
اقای قدوسی از چندوقت پیش صدتا پیام براتون گذاشتم که این ترکاشوند برای پرسپولیس وبازیکنان دردسردرست میکنه ولی اینقدر بی معرفتو نامرد وازخدا بی خبرهستیدکه حرف ما اندازه یه سرسوزنی هم براتون ارزش نداره چونکه اگرارزش داشت برای یکبارم که شده بود فقط یکبار تو روزنامتون به ترکاشوند هشدارمیدادید ازجانب هواداران  ولی نکردیداینکاروونشون دادید قبل ازاینکه بفکر پرسپولیس باشید بفکر منافع شخصیتون هستید در پایان فقط میتوانم بگویم ما که زورمون به شما نمیرسه وشماهم هرکاری دلتون میخادباترکاشوندانجام میدهید فقط ازخدامیخواهم که جوابتونو بده ولعنتتون بکنه . همین . 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی