طاهری: اگر در فدراسیون کسی را داشتیم پارسال نایب‌قهرمان نمی‌شدیم

طاهری: اگر در فدراسیون کسی را داشتیم پارسال نایب‌قهرمان نمی‌شدیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه تاکید کرد تیمش از مشکلات داوری بیشترین ضرر را دیده است. 

به گزارش پیروزی دیلی؛علی‌اکبر طاهری درباره وضعیت این روزهای پرسپولیس اظهار کرد: خدا را شکر از نظر نتیجه‌گیری شرایط خوبی داریم و تیم‌ ما صدرنشین است اما متاسفانه از نظر ساختاری هنوز به اهدافی که مدنظرمان بود نرسیده‌ایم. متاسفانه هنوز در بخش سامانه هواداری مشکلاتی با صداوسیما داریم. صداوسیما همکاری لازم را در این زمینه با ما ندارد.

وی افزود: قرار بود با دستور آقای تاج، بلیت‌فروشی بازی‌ها به باشگاه‌ها واگذار شود با وجود اینکه خود ایشان هم این موضوع را پیگیری کردند، هنوز به نتیجه نرسیدند و ما در این بخش نمی‌توانیم خودمان درآمدزایی کنیم. به همین خاطر از نظر درآمد در این بخش‌ها مشکلاتی برای ما وجود دارد اما در بخش سامانه هواداری فعالیت لازم را انجام می‌دهیم و با کمک هواداران مشکلات جاری باشگاه برطرف می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد بازیکنان نزدیک به پنج ماه است دریافتی نداشته‌اند؟ گفت: به هر حال مشکلاتی وجود دارد اما درصددیم این مشکلات را برطرف کنیم. متاسفانه به غیر از هزینه‌های جاری، بدهی‌های معوق هم مشکلاتی را برای باشگاه ایجاد کرده است. مطمئنا با کمک هواداران این مشکلات هم به زودی برطرف خواهد شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پرونده مانوئل ژوزه به کجا رسید هم به صحبت پرداخت و اظهار کرد: آخرین دادخواستمان را به دادگاه تجدیدنظر ارسال کردیم. وکلای ما در آنجا دفاعیات خود را انجام دادند. ان‌شاءالله که مشکل باشگاه برطرف می‌شود اما نمی‌دانیم اگر رای نهایی آمد و باشگاه به پرداخت ۶ میلیارد تومان محکوم شد، از کجا باید این پول را تامین کنیم. امروز هم نامه‌ای نوشتم که آقای افتخاری هم آن را امضا کرد. نامه را به وزیر ورزش دادیم و در آن نامه از مشکلات مالی دو باشگاه و همین‌طور معوقاتی که از گذشته گریبانگیر دو باشگاه است، صحبت کردیم. امیدواریم وزارت ورزش هم در این زمینه کمک کند.

طاهری در پاسخ به این سوال که آخرین وضعیت جذب سعد ناطق، مدافع عراقی به کجا رسید نیز گفت: قاعدتا باید پولی در باشگاه باشد تا بتوانیم بازیکن جذب کنیم. مدتی دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم و فعلا در تدارک و تامین هزینه‌های این مهم هستیم.

وی در ادامه درباره دیدار حساس روز یکشنبه پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز هم عنوان کرد: برای این دیدار ما فقط به مسابقه فکر می‌کنیم. درست است حرف و حدیث‌هایی برخی دوستان ایجاد کردند و کار را به مباحث قومیتی و خارج از منطقه کشاندند ولی ما فقط به فوتبال و رقابت درون زمین فکر می‌کنیم. همه ایرانی هستیم و چیزی که برایمان اهمیت دارد، ممکلت‌مان است. این‌گونه مسابقات و رقابت‌ها همیشه وجود دارد و به پایان می‌رسد و دوباره آغاز می‌شود. به مسائل و حواشی هم که ایجاد کردند، کاری نداریم. امیدوارم روز یکشنبه هواداران ما به دور از حواشی به ورزشگاه بیایند و فقط پرسپولیس را تشویق کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره مباحثی پیرامون دست‌های پشت پرده که درباره بردهای پرسپولیس مطرح می‌شود هم خاطرنشان کرد: خیلی‌ها می‌گویند تیم ما هواداران زیادی در فدراسیون فوتبال دارد اما سوال من از این دوستان این است که این هواداران سال قبل کجا بودند و چرا به ما کمک نکردند؟ سال قبل که ما از مشکلات داوری بیشترین زیان‌ها را دیدیم، چرا همین دوستان هوادار به ما کمک نکردند تا قهرمان بشویم؟ فکر می‌کنم همه این حوادث شایعه و حرف و حدیث است تا برای تیم ایجاد حاشیه کند.

طاهری در پایان درباره حواشی که پیرامون اشتباهات داوری مطرح شده هم گفت: امر داوری بسیاری محترم است. ما هم اعتقاد داریم داوران افرادی منصف هستند اما متاسفانه در بازی‌های اخیر بیشترین اشتباه داوری گریبانگیر پرسپولیس شده است. در چند بازی اخیر پنالتی‌ها را روی بازیکنانمان نمی‌گیرند. ما هم به خاطر همین موضوع نامه اعتراضی خود را به فدراسیون فوتبال ارسال کردیم. مگر چند بار روی یک بازیکن خطا صورت می‌گیرد که پنالتی‌اش را نمی‌گیرند؟

اشتباهات داوری

طاهری

فدراسیون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی