پرسپولیس هواداران را بیمه کرد

پرسپولیس هواداران را بیمه کرد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: تشکر می کنم از بیمه به خاطر اتفاقی که در ورزشگاه تختی برای هوادار ما رخ داد و توانستیم اقدامات مثبتی انجام دهیم.

به گزارش پیروزی دیلی، علی اکبر طاهری در نشست امروز 3 باشگاه در بیمه ایران اظهار داشت: بیمه همواره می تواند امنیت خاطری ایجاد کند تا خطراتی که وجود دارد را رفع کند. جلسات متعددی با مدیران بیمه داشتیم. در بخش باشگاه ما یک پتانسیل هواداری داریم. هر جایی که توانستیم این پتانسیل هواداری را بالفعل کنیم، نه تنها باشگاه برای اداره امور خود کارش را انجام می دهد، بلکه سرویسی هم برای هوادارانش در نظر می گیرد. بنابراین این موضوع را هم باید در نظر بگیریم.

وی افزود: خدمات این توافق باید برای هواداران ما باشد. امروز شروع این همکاری است و هر روز باید این  فرآیند را بهتر جلو ببریم. یکسری هواداران بیمه ای که هنوز وارد ایران شدند و در بخش ورزشی و هواداری مغفول واقع شده است، باید در نظر گرفته شود. همین جا هم تشکر می کنم از بیمه به خاطر اتفاقی که در ورزشگاه تختی برای هوادار ما رخ داد و توانستیم اقدامات مثبتی انجام دهیم.

طاهری تصریح کرد: ما نشان دادیم که هدف اصلی ما هواداران هستند. طبیعتا در بحث هایی که داریم، بحث های اقتصادی هم هست. امیدوارم بتوانیم هر روز این طرح را کامل تر کنیم.

اسپانسر

بیمه

طاهری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی