طاهری در گفت و گو با پیروزی خبر داد: قرارداد 24فروردین با طارمی سند پیروزی پرسپولیس در CAS

طاهری در گفت و گو با پیروزی خبر داد: قرارداد 24فروردین با طارمی سند پیروزی پرسپولیس در CAS

باشگاه پرسپولیس قراردادی که ۲۴ فروردین ۹۵ با مهدی طارمی امضا کرده است را به عنوان برگ برنده خود در دادگاه CAS ارائه خواهد کرد.

علی اکبر طاهری در گفت و گو با خبرنگار پیروزی از قرارداد با طارمی در تاریخ 24فروردین به عنوان سند پیروزی در cas یاد کرد.

 باشگاه پرسپولیس امروز درخواست خود برای تعلیق محرومیت طارمی را به CAS ارایه خواهد کرد و سپس دفاعیه ای را هم ارایه می کند.باشگاه مدعی می شود که ۲۴ فروردین ۹۵ با طارمی توافق نامه ای را امضا کرده که این بازیکن پذیرفته به مدت دو فصل دیگر در اختیار تیم پرسپولیس باشد و ۳۰ خرداد نیز بر سر جزییات قرارداد مذاکره شده است.

باشگاه پرسپولیس در فیفا مدعی شده بود ۳۰ خرداد با طارمی قرارداد بسته و این بازیکن هشتم تیرماه با ریزه اسپور قرارداد بسته است. فیفا این ادعا را نپذیرفت و استناد آنها این بود که چرا پرسپولیس پس از پیوستن طارمی به ریزه اسپور هیچ شکایت یا اعتراضی نداشته است.

طارمی هم دو روز پیش با ارسال نامه ای به CAS خواهان رفع محرومیت و جریمه شد.طاهری در مصاحبه های اخیرش نسبت به رفع محرومیت و شکسته شدن حکم فیفا ابراز امیدواری کرده است.

 طاهری دیروز در گفت و گو با خبرنگار پیروزی عنوان کرد اگر در CAS تاریخ  اثرانگشت و امضا هم بررسی شود ثابت می شود که 24فروردین چنین قراردادی امضا شده است.

cas

طارمی

طاهری

محرومیت از نقل و انتقالات

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی