طاهری: صداوسیما باعث‌شده منافع فوتبال را غیرفوتبالی‌ها ببرند

طاهری: صداوسیما باعث‌شده منافع فوتبال را غیرفوتبالی‌ها ببرند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از صدا و سیما پرداخت و گفت که این سازمان کاری کرده که منافع فوتبال را غیرفوتبالی‌ها برده‌اند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، علی‌اکبر طاهری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دربی هر دو تیم ان‌شاالله به دنبال پیاده کردن یک بازی قشنگ و جوانمردانه خواهند بود تا همه تماشاگران از این فوتبال لذت ببرند.

وی افزود: اکثر بازیکنان سرخابی با هم دوست هستند و برگزاری این مراسم‌ها برای هوادارای از این دو تیم است و البته صدا و سیما باید کمک کند که زحمات فوتبالی‌ها را غیرفوتبالی‌ها نبرند. همه ما فوتبال بازی می‌کنیم و بگذاریم که منافع فوتبال را فوتبالی‌ها ببرند نه اینکه یک غیرفوتبالی بیاید و منافع آن را به سود خود مصادره کند.

طاهری درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی گفت: نتیجه دربی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد، قلب من می‌گوید که پرسپولیس برنده دربی می‌شود. البته همواره فضای کری‌خوانی قبل از این بازی‌ها وجود دارد و من هم نمی‌خواهم برای کسی کری بخوانم.

سرپرست پرسپولیس در پایان باز هم به انتقاد از صدا و سیما پرداخت و گفت: این سازمان متاسفانه کاری کرده که غیرفوتبالی‌ها منافع فوتبال را ببرند.

علی اکبر طاهری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی