طاهری: ما محروم نیستیم/ از کجا بدهی‌ خارجی‌ها را پرداخت کنیم؟

طاهری: ما محروم نیستیم/ از کجا بدهی‌ خارجی‌ها را پرداخت کنیم؟

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید باشگاه پرسپولیس با محرومیت نقل و انتقالات مواجه نیست.

به گزارش پیروزی‌دیلی، علی اکبر طاهری درباره احتمال محرومیت باشگاه پرسپولیس در نقل‌ و انتقالات زمستانی، اظهار کرد: ما سیستم TMS خودمان را بازبینی کردیم و متوجه شدیم که محرومیتی متوجه باشگاه پرسپولیس نشده است.
وی درباره محرومیت تراکتورسازی از نقل‌ و انتقالات گفت‌: وقتی این موضوع را شنیدم واقعا ناراحت و متاثر شدم. به چه دلیلی باید این اتفاق رخ دهد. چرا باشگاه پرطرفداری مثل تراکتورسازی و یا همین طور استقلال باید با چنین مشکلی مواجه شوند؟ یکی نیست بپرسد مگر این باشگاه‌ها پول کافی را در اختیار داشتند که بدهی مربیان و بازیکنان خارجی خود را بدهند؟ چرا کسی نمی‌گوید این باشگاه‌ها از کجا درآمدزایی کنند؟ مگر تراکتورسازی پولی داشت که بدهی اش را بدهد و یا استقلال هم همین مشکل را دارد؟
وی ادامه‌ داد: متاسفانه در فوتبال ما باشگاه‌ها در درآمدزایی موفق نیستند. آن هم به این دلیل است که بلیت فروشی در اختیار باشگاه‌ها نیست و آنها هیچ حقی از تبلیغات تلویزیونی ندارند. سازمان صدا و سیما هم هیچ همکاری انجام نمی‌دهد. پس ما باید از کجا درآمد داشته باشیم؟ مگر چاه نفت داریم؟
طاهری در پاسخ به این سوال که آیا در پرونده ژوزه نگرانی وجود دارد که باشگاه پرسپولیس با محرومیتی از جمله محرومیت در نقل‌ و انتقالات مواجه شود، گفت‌: این پرونده را پیگیری می‌کنیم، اما در حال‌ حاضر باشگاه پرسپولیس با محرومیتی مواجه نشده است. به‌ هر حال وقتی قراردادی منعقد می‌شود و جدایی رخ می‌دهد باید قدرت پرداخت پول در باشگاه وجود داشته باشد که بتوانیم بدهی‌های باشگاه را پرداخت کنیم.
او در پاسخ به این سوال که آیا در این فصل برای دریافت حق پخش تلویزیونی جلسه‌ای برگزار شده است یا خیر گفت‌: هیچ جلسه‌ای تا به امروز برگزار نشده است.

علی اکبر طاهری

محرومیت از نقل و انتقالات

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی