طاهری: یک هدف مشترک در پرسپولیس داریم و آن قهرمانی در آسیا است

طاهری: یک هدف مشترک در پرسپولیس داریم و آن قهرمانی در آسیا است

سرپرست باشگاه، عضو هیأت مدیره و معاونت اقتصادی باشگاه امشب در اردوی تیم فوتبال پرسپولیس حضور یافتند.

به گزارش پیروزی دیلی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی اکبر طاهری، حمیدرضا گرشاسبی و محمد علی ترکاشوند امشب (شنبه شب) در اردوی تیم فوتبال پرسپولیس حضور یافتند و با اعضای تیم دیدار و گفتگو کردند.

بعد از صرف شام، علی اکبر طاهری در جمع بازیکنان حضور یافت و دقایقی با آنها به صحبت پرداخت.

سرپرست باشگاه پرسپولیس به بازیکنان گفت: وحدت تیمی و موفقیت مجموعه و تیم که با همدلی همه بدست آمده است، باعث حسادت‌ها و حساسیت‌هایی شده اما در برابر اتحاد ما چیزی به حساب نمی‌آید. من کاملا پشت بچه‌های تیم و باشگاه هستم و نمی‌گذارم لطمه‌ای به آن وارد شود.

وی افزود: بچه‎ها باید فقط به فکر بازی فردا باشند و به هیچ چیز دیگری فکر نکنند و باید شادی را برای هواداران به ارمغان بیاورند. ما فقط یک هدف داریم و باید دست به دست هم بدهیم تا به این هدف بزرگ برسیم.

علی اکبر طاهری تصریح کرد: هدف اصلی ما رسیدن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در این لیگ است و رمز موفقیت ما این است که متکی به فرد نیستیم و همه با هم متحد و همدل به یک نقطه و یک هدف مشترک فکر می‌کنیم و باید به آن دست پیدا کنیم.

 

طاهری

قهرمانی آسیا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی