عابدزاده: خوشحالم به ماریتیمو آمدم/ این اتفاق بزرگی برای من است

عابدزاده: خوشحالم به ماریتیمو آمدم/ این اتفاق بزرگی برای من است

 دروازه‌بان ایرانی جدید تیم ماریتیمو پرتغال از حضورش در این تیم ابراز خرسندی کرد.

به گزارش پیروزی دیلی، امیر عابدزاده که امروز (سه شنبه) حضورش در تیم ماریتیموی پرتغال را قطعی کرد پس از امضای قرارداد با این باشگاه لیگ برتری گفت: من خیلی خوشحالم که به اینجا آمدم. حضورم در ماریتیمو یک اتفاق خوب و مهم برای من است.

وی افزود: اینکه به سطح اول فوتبال پرتغال آمدم، یک تجربه جدید برای من خواهد بود تا بتوانم شرایط بهتری پیدا کنم. امیدوارم من هم بتوانم در این تجربه جدید و مهم به تیم کمک کنم.

دروازه‌بان ایرانی و جدید ماریتیمو با اشاره به اینکه چگونه توانسته به این تیم بیاید، گفت: من سال 2016 (سال گذشته میلادی) به لیگ قهرمانی پرتغال آمدم و خوشحالم که بازی‌هایم مورد توجه قرار گرفت و اکنون اینجا هستم. این اتفاق بسیار بزرگی برای من است و امیدوارم در اولین بازی برای تیم بتوانم تجربه و خاطره خوبی رقم بزنم و سرمربی تیم هم از نتیجه کار راضی باشد.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی