عابدزاده: سال خروس بود اما مرغ و تخم‌مرغ گران شد/امیدوارم تیم ملی در جام جهانی نتایج خوبی بگیرد

عابدزاده: سال خروس بود اما مرغ و تخم‌مرغ گران شد/امیدوارم تیم ملی در جام جهانی نتایج خوبی بگیرد

احمدرضا عابدزاده از انتشار یک مصاحبه به نقل از خودش به شدت ناراحت است و می‌‌‌گوید درست نیست بدون اینکه حرفی زده باشد از او مصاحبه چاپ کنند.

به گزارش پیروزی دیلی،عقاب آسیا گفت: می‌توانم عکس جلد آن روزنامه غیرورزشی را در اینستاگرامم هم منتشر کنم ولی چون نزدیک عید هستیم باز هم خویشتنداری کردم چون یک نفر از قول من مصاحبه نوشته و حرمت یک مجموعه با ده‌ها نفر زیر سؤال می‌رود. سنگربان فراموش‌نشدنی تاریخ فوتبال ایران درباره سال 96 گفت: برای خود من و خانواده‌ام سال خیلی خوبی بود، دخترم عروسی کرد، دامادم پسر بسیار خوب و یک مهندس خبره محسوب می‌شود. پسرم امیر در لیگ پرتغال خوش می‌درخشد و به تیم ملی دعوت شده است. کسب و کار خودم گسترش پیدا کرده است.

اما به‌رغم همه این‌ها سال خوبی نبود و کامم تلخ است چون خیلی از هموطنانم با مشکلات زیاد زندگی را پشت‌سر گذاشتند. فقر به شدت افزایش پیدا کرده، تورم بالا بوده، آلودگی هوا در تهران و خوزستان زیاد داشته‌ایم، حوادث بسیاری پیش آمد از زلزله گرفته تا سقوط هواپیما و سوختن و غرق شدن کشتی که منجر به کشته شدن ایرانیان زیادی شد، هزاران نفر را داغدار کرد و دل همه را رنجاند. سال خروس بود اما قیمت مرغ و تخم‌مرغ گران شد. نمی‌دانم چه حکمتی است که هر سال بدتر از سال قبل می‌شود.آرزو کردن سال خوب در حد آرزو مانده است.

عابدزاده در خاتمه گفت: از خداوند بزرگ تمنا می‌کنم سال 97 عنایت ویژه‌ای به مردم ایران داشته باشد. این مردم خیلی سختی کشیده‌اند. از خداوند می‌خواهم بارندگی‌ها در وطنم بیشتر شود، باد بیشتر بوزد تا آلودگی‌ها کمتر شود. مردم خوزستان در هوای خیلی آلوده و خاکی تنفس کرده‌اند. آنها چندین سال بابت جنگ زجر کشیدند و شایسته نیست همچنان در عذاب و سختی باشند. امیدوارم در سال 97 همه رشته‌های ورزش ایران موفق باشند به خصوص تیم ملی در جام جهانی بتواند نتایج خوبی بگیرد.‌

عابدزاده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی