عابدزاده:پرسپولیس به راحتی می تواند قهرمان آسیا شود/بیشترین جایزه برای بهترین تیم ایران طبیعی بود

عابدزاده:پرسپولیس به راحتی می تواند قهرمان آسیا شود/بیشترین جایزه برای بهترین تیم ایران طبیعی بود

احمدرضا عابدزاده که بی شک هنوز هم جزو سلبریتی های فوتبال ایران به حساب می آید.

به گزارش پیروزی دیلی، احمدرضا عابدزاده که بی شک هنوز هم جزو سلبریتی های فوتبال ایران به حساب می آید. عقاب آسیا با اینکه در نسل کنونی فوتبال ما حضور ندارد اما هنوز هم محبوب کوچک و بزرگ این مردم است. چند روز پیش احمد رضا در میان استقبال پرشور مردم سنندج وارد این شهر شد. او که به دعوت استاندار و شهردار به سنندج سفر کرده بود حسابی از سوی مردم مورد استقبال قرار گرفت اما نکته جالب سفر احمدرضا به سنندج هیجان زندگی عوامل برنامه تلویزیونی شبکه استانی کردستان بود که از حضور عابدزاده در این برنامه حسابی شگفت زده شده بودند. به طوری که صدای عوامل پشت صحنه به داخل استادیوم منتقل می شد. عابدزاده در روز آخر که قصد بازگشت به تهران را داشت با ایتام دیدار کرد. جشن بهترین های فوتبال ایران را عابدزاده در سنندج دیده بود و بعد از دیدن این برنامه از اینکه پرسپولیسی ها بازهم اکثر جوایز را درو کردند خوشحال بود. احمدرضا در این باره گفت: «پرسپولیس بی شک بهترین تیم ایران است و وقتی بهترین نتایج را می گیرد باید هم در جشن بهترین ها اکثر جوایز را به خودش اختصاص دهد.»
احمدرضا که از استقبال مردم سنندج شگفت زده شده بود، می گوید: «آنقدر به من محبت داشتند که بعد از چند سال تا 12 شب بیدار ماندم. واقعا کردهای مملکت مان انسان های بی نظیری هستند.»
عقاب آسیا درخصوص پرسپولیس و طارمی هم به این تک جمله اکتفا می کند: «پرسپولیس و طارمی راحت می توانند در آسیا قهرمان شده و کام هواداران را شیرین کنند.»

عابدزاده

قهرمانی آسیا

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی