عابدینی:تراکتور بهانه نیاورد;اقتدار داوری این نیست که سر تیم های بزرگ را ببرند

عابدینی:تراکتور بهانه نیاورد;اقتدار داوری این نیست که سر تیم های بزرگ را ببرند

سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت:پرسپولیس بی بهانه یا با بهانه قهرمان است.

به گزارش سایت پیروزی دیلی; امیر عابدینی درباره اتفاقات رخ داده در بحث داوری در بازی روز گذشته پرسپولیس و گسترش فولاد اظهار داشت:متاسفانه در این بازی داور به صورت بین و آشکار دو پنالتی واضح را برای پرسپولیس نگرفت.نمی توانند بگویند ما فوتبال نمی شناسیم.ما در این فوتبال پیر شدیم.تاکید می کنم که دو پنالتی واضح برای پرسپولیس گرفته نشد.
وی ادامه داد:این کاملا مشهود بود.چرا برخی فکر می کنند اقتدار داوری در این است که سر تیم های بزرگ را ببرند؟این اقتدار داوری نیست.حفاظت از حریم داوری در این است که حقی از هر تیمی ضایع می شود جلویش را بگیرند.اگر این اشتباهات باعث می شد که پرسپولیس به پیروزی نرسد،چه کسی جوابگو بود؟چه کسی جلوی تماشاگر را می گرفت؟
عابدینی افزود:صالحی بلد است سوت بزند و وقتی بلد است سوت بزند اینطوری قضاوت می کند وای به حال فوتبال!من تفسیر دیگری از این اتفاقات ندارم.این داور باید به مردم و شعور مردم احترام بگذارد.فوتبال زیبایی اش در این است که هر کسی آنجا می نشیند هم فوتبالیست است هم داور است هم تماشاچی است و می تواند در همه چیزش دخالت کند.به همین دلیل فوتبال زیباست.من عضو فعال باشم یا نباشم آنچه حقیقت است را می گویم.نمی شود ماست مالی کرد و اشتباهات را نپذیرفت.
وی ادامه داد:داوران جوان ما این روزها خیلی خوب سوت می زنند.کامرانی فر هم در استفاده از جوانان تاوان خوبی داده است.با این وجود اشتباه را از باتجربه ها نمی شود پذیرفت.دوستانی که آخر فوتبال شان است را نمی شود پذیرفت که اینطوری بد و بی سلیقه سوت بزنند. سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا به نظرش داوری ها پشت پرده دارد گفت:نه،پشت پرده ندارد.بد سلیقگی دارد.دنبال این هستیم که بگوییم ما مقتدر هستیم و درد همین است.
عابدینی درباره اینکه تراکتورسازی خواهان برگزاری بازی هایش همزمان با پرسپولیس شده است اظهار داشت:این واقعیتی است که وقتی بازی تیمی جلوتر قرار می گیرد،آن تیم بعدی آرامش بیشتری دارد چون نتیجه را می داند.تراکتور از پرسپولیس فاصله گرفت.این فاصله را پر کردن خیلی سخت است.پرسپولیس بباز نیست،حتی به خود تراکتور هم پرسپولیس نمی بازد.من اعتقاد دارم پرسپولیس تیمی است که در شرایط آرمانی است و نمی شود از صدر پایینش کشید.پرسپولیس بی بهانه یا با بهانه قهرمان است و من از مدیریت تراکتور می خواهم بهانه نیاورد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی