عابدینی: چند بازیکن علیه هاشمی‌نسب شهادت دادند

عابدینی: چند بازیکن علیه هاشمی‌نسب شهادت دادند

مهدی هاشمی‌نسب اخیراً دست به افشاگری زد و از ماجرای جدایی‌‌اش از پرسپولیس چیزهای زیادی گفت.
به گزارش پیروزی دیلی، او همچنین با گلایه از عابدینی گفت چرا او را استقلالی خوانده است؟ عابدینی در واکنش به حرف‌های مهدی هاشمی‌نسب، حرف‌های جالبی می‌زند. او می‌گوید: «مهدی هر چیزی دوست دارد بگوید. مگر ایشان در استقلال به پرسپولیس گل زد، غش نکرد؟ توقع دارد به او بگویم پرسپولیسی است؟ هرکس خربزه می‌خورد پای لرزش هم می‌ایستد.» 

عابدینی ادامه می‌دهد: «واقعاً چرا مهدی به پرسپولیس گل زد غش کرد؟ نکند الان بازار پرسپولیس برای او گرمتر است که می‌گوید چرا این‌طور گفتی. اصلاً بنده اشتباه گفتم، تو باید این‌طور من را تهدید کنی که بگویم در آن جلسه که شما بودید، چه گذشت؟» عابدینی درباره علت جدایی هاشمی‌نسب توضیح می‌دهد: «همان‌طور که خود مهدی گفت، همه اتفاقات در عربستان افتاد. مهدی هاشمی‌نسب کاری جلوی علی پروین کرد که نزدیک بود قلیچ با او درگیر شود. چند بازیکن هم آمدند شهادت دادند و ما متوجه شدیم دقیقاً چه اتفاقی افتاد. خیلی از مسائل را ما نمی‌توانیم بگوییم. حالا یک جمله گفتیم مهدی استقلالی بوده، به او برخورده است. 100 بار از هاشمی‌نسب تعریف کردیم، یک تشکر نکرد.»

 مدیرعامل اسبق قرمزها همچنین می‌گوید: «من به مهدی هاشمی‌نسب خیلی علاقه داشتم. با همه اتفاقاتی که در عربستان افتاده بود، به مهدی هاشمی‌نسب گفتم عذرخواهی کن. او اشتباه کرده بود ولی به روی خودم نیاوردم. وقتی چند بازیکن می‌آیند و علیه مهدی شهادت می‌دهند، من باید چه کار کنم؟ علی پروین هم در جلسه به من گفت اگر مهدی در تیم بماند، دچار مشکل می‌شویم چون دیگر احترامی وجود ندارد.»

عابدینی

هاشمی نسب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی