عالیشاه: با پرسپولیس قرارداد دارم اما پیگیر وضعیتم نیستند

عالیشاه: با پرسپولیس قرارداد دارم اما پیگیر وضعیتم نیستند

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که برای گذراندن دوران سربازی از این تیم جدا شده می‌گوید: با پرسپولیس هنوز قرارداد دارد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، امید عالیشاه درباره وضعیتش اظهار کرد: هنوز تکلیفم مشخص نشده است. فعلا انفرادی در تهران تمرین می‌کنم تا آمادگی خودم را حفظ کنم. منتظر هستم تا تکلیفم مشخص شود و بدانم قرار است در چه تیمی بازی کنم.


او درباره این که آیا باشگاه پرسپولیس پیگیر وضعیت او است یا خیر؟ گفت: خیر، باشگاه هیچ تماسی با من نداشته و اصلا پیگیر وضعیت من نیست. البته من با پرسپولیس قرارداد دارم و از نیم فصل که مشکلم برطرف شود می‌توانم به پرسپولیس برگردم.


عالیشاه افزود: از میان بازیکنان پرسپولیس هم فقط گاهی احمد نوراللهی و حسین ماهینی با من تماس می‌گیرند و پیگیر وضعیتم هستند البته من از هیچ‌کس هیچ انتظاری ندارم.

عالیشاه

یاسین :
۲۳ مرداد ۹۶
واقعا ازباشگاه پرسپولبس مخصوصا مدیران وکارمندان باشگاه وحتی بزرگترها وپیشکسوتان پرسپولیس توقع رفتار دوگانه درمورد دوبازیکن خودرا نداشتیم وجای تاسف بسیارداره این حرکت،امیدعالیشاه واحمدنورالهی دوبازیکن پرسپولیس بودن که هردو باهم ازاین تیم به خدمت سربازی رفتن ولی تمام کارای خدمت نورالهی وحتی کسرخدمتش رو باشگاه انجام داده درحالیکه یکبار ازطرف باشگاه حتی به عالیشاه زنگ هم نزدن چه برسدبه اینکه بخوان کاراشون رو انجام بدن،این درحالیه که امیدعالیشاه کاپیتان تیم پرسپولیس بوده وبلحاظ تاثیرگذاری وفنی به مراتب بازیکن بسیارارزشمندتری از نورالهی هستش ولی واقعا جای شبهه وسوالات بسیارزیادی وجودداره ازمسئولین ومدیران مخصوصادکترطاهری وحتی سرمربی تیم برانکو که چرا این رفتاردوگانه وتبعیض امیز را درقبال این بازیکنان انجام میدهند،وبایدکاملا بصورت مستقیم ومشخص هم درمورد این رفتارخود وباشگاه وهم درمورد سرنوشت امیدعالیشاه عزیز صحبت کنندونکلیف این بازیکن را که اتفاقا موردعلاقه ومحبوبیت بسیارزیادی دربین هواداران دارد رو سریعترمشخص کنند،شما هم حتما درروزنامه گزارشی دراین باره چاپ کنید خواهشا،باتشکرازشما
دکتر نصیر :
۲۳ مرداد ۹۶
خبرنگار سایت استقلالی تسنیم دیروز  خودشو جر داد از عالیشاه درباره آرزوی رفتن به استقلال یا دوست داشتن استقلال یه حرف بکشه ولی عالیشاه هیچی نگفت این بازیکن نیم فصل اول پارسال ستاره پرسپولیس بود در تعجبم باشگاه دنبالش نیست!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی