عالیشاه: سرباز تراکتورسازی هستم و در تبریز می‌مانم

عالیشاه: سرباز تراکتورسازی هستم و در تبریز می‌مانم

بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: سرباز تراکتورسازی هستم و تا پایان خدمتم اینجا می‌مانم.

به گزارش پیروزی‌دیلی، امید عالیشاه در خصوص وضعیتش در تیم تراکتورسازی و اخباری که درباره انتقال او به برخی از تیم‌ها مطرح می‌شود گفت: در همین ابتدا می‌گویم که برای مردم شریف استان فارس و انزلی احترام خاصی قائلم و به تیم‌های فجر سپاسی و ملوان هم احترام ویژه‌ای می گذارم اما ضمن احترام به سایر تیم‌ها من بازیکن و سرباز تراکتورسازی هستم.


وی ادامه داد: با توجه به این موضوع در تیم تراکتورسازی خواهم ماند و تا پایان خدمت سربازی در خدمت باشگاه تراکتورسازی خواهم بود. تا نیم فصل با تراکتورسازی تمرین می‌کنم تا در بهترین شرایط بدنی قرار داشته باشم.

امید عالیشاه

علی :
۱ مرداد ۹۶
خداکنه هرجا میره به پرسپولیس برنگرده این بازیکنم مثل احمدزاده وماهینی فقط یه اسمی در کردن امارشون تو فصل قبل پرسپولیس میگه که خیلی تاثیرگزارنبودن 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی