عباس‌زاده رکورد عنایتی را شکست؛ ۵۲گل در ۶۴بازی

عباس‌زاده رکورد عنایتی را شکست؛ ۵۲گل در ۶۴بازی

محمد عباس‌زاده مهاجم نساجی مازندران که در ابتدای نیم فصل دوم به تیم زادگاهش برگشت، با عملکرد خوبش توانست یک رکورد جدید در فوتبال کشور از خود به جای بگذارد.
به گزارش پیروزی دیلی، مهاجم محبوب مازندرانی‌ها در بازی مقابل بادران تهران توانست هتریک کند تا تعداد گل‌های خود را پس از ۶۴ بازی با پیراهن نساجی به عدد ۵۲ برساند. به این ترتیب او در بازی شصت و چهارم توانست از مرز ۵۰ گل زده برای یک باشگاه عبور کند. در دو دهه گذشته که آمار فوتبال ایران با دقت بیشتری ثبت می شود، رکورددار این عنوان رضا عنایتی بوده که پس از ۷۰ بازی توانسته بود گل پنجاهم خود برای استقلال را به ثبت برساند. عباس زاده، رکوردی که عنایتی که در فصل ۸۴-۸۵ با لباس استقلال ثبت کرده بود را جا به جا کرد. 

عباس‌زاده در نخستین فصل حضورش در نساجی توانست با ۱۸ گل آقای گل لیگ یک شود. او فصل گذشته هم با ۲۴گل توانست عنوان آقای گلی خود را تکرار کند. او در فصل جاری نیز تا به اینجا ۹ گل در ۱۰ بازی برای تیم شمالی زده. عباس زاده به این ترتیب میانگین ۰.۸۱ گل در هر بازی را ثبت کرده است. 

عنایتی

محمد عباس زاده

نساجی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی