در صورت عدم فسخ با آرام طبع تا امشب;پرسپولیس می تواند یک بازیکن آزاد بزرگسال بگیرد، 2 زیر بیست و سه سال

در صورت عدم فسخ با آرام طبع تا امشب;پرسپولیس می تواند یک بازیکن آزاد بزرگسال بگیرد، 2 زیر بیست و سه سال

پرسپولیس یک بازیکن آزاد جذب می کند؟


به گزارش سایت پیروزی دیلی، نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر کمتر از ده ساعت دیگر به اتمام می رسد و با شرایط موجود احتمالا در ساعات پایانی پرسپولیس بازیکن تازه ای را جذب نخواهد کرد. بر اساس مقررات موجود ، تیم ها می توانند در صورت داشتن جای خالی در فهرست خود ، سه بازیکن آزاد خارج از فصل نقل و انتقالات به خدمت بگیرند.
پرسپولیس هیچ یک از سه سهمیه اش را استفاده نکرده و رامین رضاییان را قبل از اتمام نقل و انتقالات ابتدای فصل که تا هفته چهارم ادامه داشت جذب کرده و در واقع رامین سهمیه آزاد نبوده است.
نکته مهم اما اینجاست که از سه جای خالی نوراللهی،گولتس و عالیشاه تاکنون رفیعی و نریمان جهان جذب شده اند و فهرست هیجده نفره سرخپوشان فقط یک جای خالی دارد و قاعدتا یک سهمیه آزاد را می شود وارد فهرست بزرگسالان کرد. آنها در صورت تمایل می توانند بازیکن آزاد زیر ٢٣ سال بخدمت بگیرند.
در فهرست ٩ نفره زیر ٢٣ سال پرسپولیس (متولد ٧٢/١٠/١١ به بعد) محرمی، علوان زاده، علیپور، زاهدی و رحمتی ثبت شده و چهار جای خالی دارد.رحمتی و زاهدی چون به صورت قرضی به ماشین سازی رفته اند نامشان در فهرست می ماند و قابلیت جانشینی ندارد.

بازیکن آزاد

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی