عربستان با دروازه بان اسطوره ای آلمان قرارداد بست

عربستان با دروازه بان اسطوره ای آلمان قرارداد بست

شبکه خبری سی.ان.ان عربی روز شنبه اعلام کرد که فدراسیون فوتبال عربستان با «الیور کان» دروازه بان افسانه آلمان قرارداد امضا کرده است.
به گزارش پیروزی دیلی، فدراسیون فوتبال عربستان برای حل مشکلاتی که طی سال های اخیر در زمینه دروازه بانی دست به گریبان است، قراردادی با الیور کان دروازه بان افسانه ای آلمان امضا کرد.

 طبق این قرارداد، قرار است که الیور کان بر آکادمی ویژه پرورش و آمادسازی دروازه بانی که به زودی در ریاض تشکیل خواهد شد، نظارت داشته باشد.

 فدراسیون فوتبال عربستان با صدور بیانیه ای در این باره در صفحه توییتر خود اعلام کرد که این فدراسیون درصدد تقویت سطح بازی بازیکنانش و آموزش جدیدترین تکنیک ها به آنان است تا با پیشرفت در این زمینه به نسل پیشرویی در فوتبال تبدیل شوند.

 در این بیانیه افزوده شده است: فدراسیون فوتبال عربستان برای رسیدن به آینده بهتر در فوتبال این کشور یک آکادمی ویژه پرورش دروازه بانی ایجاد می کند. 

طبق این بیانیه، «ترکی بن عبد المحسن آل شیخ» رئیس فدراسیون فوتبال عربستان شامگاه روز گذشته (جمعه) قراردادی با الیور کان دروازه بان اسطوره ای آلمان امضا کرد تا مدیریت و نظارت بر آکادمی تحت عنوان اکادمی بین المللی اولیور کان را به عهده بگیرد.

 همه علاقمندان و دروازه بانان از سراسر دنیا می توانند برای آموزش دیدن، وارد این آکادمی که مقر آن ریاض است، بشوند. 

پس از بازنشسته شدن «محمد الدعایه» دروازه بان نامدار عربستانی، این کشور با خلا دروازه بان خوب روبه رو شده و نفرات بعدی نتوانسند موفقیتی که وی در این زمینه کسب کرد را به دست بیاورند.

الیور کان

عربستان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی