عربستان به لالیگا بازیکن صادر خواهد کرد!

عربستان به لالیگا بازیکن صادر خواهد کرد!

همکاری لالیگا و فدراسیون فوتبال عربستان برای توسعه فوتبال در این کشور به زودی آغاز خواهد شد.
به گزارش پیروزی دیلی، قرار است به زودی پیمان همکاری میان لالیگا و فدراسیون فوتبال عربستان آغاز شود. این پیمان بر پایه رشد ورزش در تمامی سطوح عربستان سعودی متمرکز خواهد شد و شامل فرصت های تجاری، همکاری در سطح آکادمی ها و ابتکار شناسایی استعدادها برای بازیکنان جوان فوتبال آسیا خواهد شد.

 در این همکاری لالیگا حق ایجاد و توسعه آکادمی های فوتبال در عربستان سعودی را تحت نظارت خود انجام خواهد داد. این آکادمی در نظر دارد بازیکنان جوان عربستان و مربیان مشتاق این کشور را با روش های آموزش عالی به سمت پیشرفت سوق داده و شرایط آنها را بهبود بخشد. 

 همچنین لالیگا قرار است برنامه ای برای شناسایی و پرورش استعدادهای عربستان برای راهیابی به تیم ملی در آینده و همچنین تمرین با آکادمی تیم های لالیگایی تدوین شود. 

 ترکی الشیخ رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در این خصوص گفت: "همکاری با لالیگا بخشی از هدف فعلی و بلند مدت فدراسیون برای توسعه فوتبال و افزایش سطح آن و در عین حال ایجاد نسل جدیدی از بازیکنان برای تیم ملی در آینده است. 

 فوتبال محبوب ترین ورزش در عربستان سعودی است و ما متعهد به دادن فرصت به جوانان برای رسیدن به اهداف فوتبالی خود در بالاترین سطح ممکن هستیم."

عربستان

لالیگا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی