عربشاهی: ربیع‌خواه با اصرار هواداران مقابل الوصل بازی نکرد/ در ایران کمتر بازیکنی مثل مسلمان وجود دارد

عربشاهی: ربیع‌خواه با اصرار هواداران مقابل الوصل بازی نکرد/ در ایران کمتر بازیکنی مثل مسلمان وجود دارد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: ربیع‌خواه با اصرار هوادارن مقابل الوصل نیمکت نشین بود.
به گزارش پیروزی دیلی، ضیا عربشاهی با اشاره به اینکه پرسپولیس زیبا بازی نمی‌کند، اظهار داشت: هوادارن از این تیم انتظار فوتبال هجومی دارند، اما برانکو با بیرون گذاشتن مسلمان و منشا باعث شده شکل همیشگی تیم بر هم بخورد. در بازی با الوصل سه امتیاز را کسب کردیم، اما از نظر فنی عملکرد تیم راضی کننده نبود.

 وی افزود: دیگر از مثلث امیری، احمدزاده و مسلمان خبری نیست و عملا هیچ حمله‌ای از عمق نمی‌بینیم. متاسفانه این تیم اصلا زیبا بازی نمی‌کند و باید فکری به حال بازی‌های آینده کرد. 

 پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به اینکه بازیکنان خوبی روی نیمکت حضور دارند، گفت: برانکو نباید خودسرانه عمل کند. اگر قرار باشد پرسپولیس در زمین خودی مقابل این حریف ضعیف با یک مهاجم بازی کند، در زمین حریف که اصلا نباید مهاجم در ترکیب قرار دهد! ما به فوتبال هجومی نیاز داریم و باید منشا و علی پور همزمان در ترکیب باشند.

عربشاهی در خصوص نیمکت نشینی محسن ربیع‌خواه در بازی مقابل الوصل امارات گفت: تنها به اصرار هواداران ربیع‌خواه در بازی با الوصل نیمکت نشین بود، با این حال ماهینی که یک دفاع راست است بجای او بازی کرد. من نمی‌دانم دلیل نیمکت نشینی مسلمان چیست، اما در ایران به ندرت بازیکنی با کیفیت او پیدا می‌شود.

ضیا عربشاهی

پرسپولیس-الوصل

علیرضا هادیان :
۱۵ اسفند ۹۶
باز ما یک باخت دادیم مصاحبه های سریالی یکسری افراد مشخص علیه برانکو راه افتاد. در ۱۸ هفته بدون باختی که با رهبری برانکو پشت سر گذاشتیم کجا تشریف داشتند دوستان. این مصاحبه های عجیب و غریب هر چند به نسبت دوران مشکل آفریی های رامین رضاییان کمی ملایم تر بنظر می رسد اما هنوز زهرآگین و بر اساس به بازی نگرفتن آقایان در پرسپولیس است! البته این سری یک وجه تمایز مهم تر هم دارد. ظاهرا رویانیان بعد دربی از برانکو به نوعی حمایت کرد تا با اوج گرفتن انتقادات اینان دامن گیر وی نشود! 
آقای عربشاهی عزیز ، ربیع خواه نه به اصرار هواداران که به اهانت یکسری که به نظر ما ارزش این بازیکن را درک نمی کنند و البته ظاهرا از جای دیگری شارژ می شوند! خطاب به خانواده ربیع خواه روز داربی ، در بازی الوصل بازی نکرد. 
ضمنا مشکل نیمکت نشینی مسلمان بنظر روحی و فنی می آید. متأسفانه برخی افراد برانکو را با مربیان ایرانی اشتباه گرفته اند. از روزی که رأی محرومیت طارمی اعلام شد مسلمان از بازی الهلال رفت فصل قبل شروع کرد به راه رفتن زمین و بعد آن هم دیگر مسلمان سابق نشد و افت روحی و فنی او با جدایی طارمی به اوج خود رسید. (دلیل دیگری برای این مسئله نیافتیم)
عده ای که سعی دارند مانند دوران رامین ، اینبار مسلمان و هواداران را مقابل برانکو قرار دهند قطعا به این بازیکن محبوب سرخ ها لطف نمی کنند! 
محسن تا پیش از بازی الوصل فقط در تعداد پاس گل بر فرشاد و وحید آنهم با اختلاف ناچیز ۳ پاس بیشتر از وحید ، آمار بهتری داشت و در بقیه آیتم ها در فاز تهاجمی و دفاعی از این دو بازیکن در این فصل ضعیف تر بوده است. عملکرد وی در آسیا هم در فصل یش به راحتی قابل ارزیابی است. 
در بازی الوصل ترکیب تحمیلی بر برانکو که از دقیقه ۶۸ با حضور مسلمان بجای نعمتی ، منشا بجای ماهینی دقیقه ۷۶ و نوراللهی بجای فرشاد در دقیقه ۷۹  (این آخری بیشتر فنی بود تا تحمیلی) به تدریج در زمین چیده شد ، علاوه بر دلجویی از هواداران پرسپولیس ، پیام واضح برانکو به طرفداران (نه هواداران) پرسپولیس و پاسخ او به اینگونه انتقادات غیر فنی بود. 
این ترکیب فقط یک موقعیت گل ایجاد کرد که آن را هم همین منشا با شوت ساعتی! زدن هدر داد ، موقعیت به تیم حریف داد که با ۲ سیو بیراموند همراه شد ، مالکیت را اگرچه ناچیز در کل مسابقه ولی به زیر ۶۷ درصد کاهش داد! 
پیش از آن ترکیب اولیه برانکو که در آن جای خالی ربیع خواه احسایس می شد ، دو گل زده بود و خیال برانکو را از برد راحت کرده بود ، درصد مالکیت بالای ۶۹ درصد را به حریف تحمیل کرده بود و ۷ موقعیت داشت و حتی یک موقعیت گل به حریف نداده بود! 
محسن مسلمان در حالی مورد تقدیر بابت عملکردش در بازی الوصل قرار می گیرد که در مقابل این تیم ضعیف و خلع سلاح شده ، در ۲۲ دقیقه حضورش در زمین فقط ۳۱ لمس توپ داشته که ۵ توپ یعنی ۱۶ درصد آن را لو داده و ۲۶ عدد آن را به پاس تبدیل کرده است که از این تعداد ۸۸/۵ درصد آن یعنی ۲۳ پاس به مقصد رسیده است! و ۳ پاس آن در هیاهوی زمین توسط هافبک های ناتوان الوصل که آن آن لحظات اجازه خودنمایی نداشتند ، قطع شده است. 
یعنی مسلمان ۲۶ پاس داده و عملا ۵ لمس بعلاوه ۳ پاس را هدر داده که عدد ۸ خودش در مقایسه با ۳۱ لمس توپ می شود ۲۶ درصد پرت دادن در مقابل ۷۵ درصد مفید! که برای اینگونه تعریف و تمجید از بهترین پاسور لیگ زیاد هم هست. 
بحث داربی و علت باخت پرسپولیس به استقلال ، مشخصا یک دل شیر می طلبد و زبان سرخ که نگران سر سبزش نباشد مثل من ، علی کریمی ، میناوند و افشین پیروانی تا فدراسیون را ملزم به پاسخگویی به شائبه بوجود امده مبنی بر تعیین نتیجه در بیرون از زمین ، کند! 
ظاهرا سریال جدید مساوی ها با ورژن جدیدی از دربی ۸۴ به سود استقلال شروع شده است. یک بازی ما خودمونیم یک بازی برای اونها بازی می کنیم! 
کاش با یک همچین باختهای بنظر فرمایشی (انشاء لله که ما اشتباه کنیم) برای تیم و سرمربی قهرمان حاشیه نسازند این دوستان! 
هنوز هم معتقدیم هر چی برانکو بگه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی