عزت اللهی: فصل سختی را پشت سر گذاشتم؛ کی روش از من حمایت کرد

عزت اللهی: فصل سختی را پشت سر گذاشتم؛ کی روش از من حمایت کرد

هافبک جوان تیم ملی ایران گفت: خیلی خوشحالم که در روسیه بازی می کنم.
به گزارش پیروزی دیلی، سعید عزت اللهی در نشست خبری پیش از بازی با روسیه اظهار داشت: خیلی خوشحالم که اینجا هستم. فردا بازی مهمی مقابل روسیه داریم. در این دیدار می توانیم به یک تجربه ضروری پیش از جام جهانی برسیم.

 وی در ادامه افزود: بازی فردا باعث می شود تا هر دو تیم پیشرفت کنند و به تجربیات خوبی دست پیدا کنند. خیلی خوشحالم که اینجا و در روسیه فوتبال بازی می کنم. 

 هافبک تیم آمکار در ادامه بیان داشت: فصل قبل در لیگ قهرمانان اروپا بازی کردم. اما لحظات سختی را سپری کردم. با این حال سرمربی تیم ملی یعنی کارلوس کی روش از من حمایت کرد و کمکم کرد تا پیشرفت کنم. 

 عزت اللهی در پایان گفت: چند بازی آخر در آمکار نشان داد که در مسیر خوبی قرار داریم. حالا فقط به جام جهانی و نزدیک شدن به آن فکر می کنم.

ایران-روسیه

سعید عزت‌اللهی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی