عضو هیئت مدیره فولاد: گل محمدی گزینه فولاد است/ فشارها نقشی در منتفی شدن «سرجیو» نداشت

عضو هیئت مدیره فولاد: گل محمدی گزینه فولاد است/ فشارها نقشی در منتفی شدن «سرجیو» نداشت

عضو هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه به تفاهم نرسیدن این باشگاه با سرمربی پرتغالی به دلایل فنی بوده است، گفت: حضور یحیی گل‌محمدی در فولاد منتفی نیست.

به گزارش پیروزی‌دیلی، محمدرضا شریف با بیان اینکه حضور «پائولو سرجیو» در تیم فولاد منتفی شده است، گفت: با این سرمربی در خصوص دستیاران ایرانی به توافق نرسیدیم. سرجیو تاکید خاصی داشت که دو دستیار با خودش به ایران بیاورد که حرفش هم منطقی بود ولی در کل با توجه به برنامه ریزی باشگاه و سقف هزینه دلاری، بنا نداشتیم از دستیاران خارجی استفاده کنیم.

وی افزود: نظر ما این بود که از دستیاران و استعدادهای داخلی استفاده کنیم تا بحث جانشین پروری هم باشد. به همین خاطر توافق نهایی با سرجیو صورت نگرفت. ما در هیات مدیره محاسبه بودجه انجام داده بودیم و می بایست بر اساس آن عمل می کردیم.


عضو هیات مدیره باشگاه فولاد تاکید کرد: قصد داشتیم از وجود سرجیو در کل باشگاه و در تیم های پایه هم استفاده کنیم. به هر حال امثال سرجیو هستند مربیانی که می توانند در حوزه آکادمی با فولاد همکاری کنند و ما دچار خسران نشدیم. دوست داشتیم یک مربی با سطح کیفی خوب به فولاد بیاید تا دوباره مکتب فولاد را احیا کنیم و در همین راستا از تلفیقی از نیروی انسانی داخلی و خارجی در حوزه زیرساختها استفاده کنیم.


شریف در پاسخ به این سئوال که باتوجه به منتفی شدن حضور سرجیو، گزینه بعدی شما مربی داخلی است یا خارجی؟ گفت: ما همیشه در هر دو بخش کار کرده ایم هم داخلی و هم خارجی. اگر بنا باشد موضوع آکادمی و زیرساخت را از بحث لیگ برتر جدا کنیم، طبیعی است که ضرورتی ندارد برای لیگ برتر مربی خارجی بیاوریم. تاکید و تصمیم هیات مدیره برای استفاده از مربی با کلاس خارجی این بود که همزمان زیرساختهای باشگاه و تیم های پایه را هم زیر نظر بگیرد. به هر حال این به رویکرد ما بر می گردد.


وی درباره مذاکرات باشگاه فولاد با یحیی گل محمدی هم یادآور شد: گل محمدی همیشه یکی از گزینه های جدی مذاکرات ما بوده است  و حالا هم منتفی نیست. گل محمدی مسافرتی داشت و بنا شد بعد از مسافرت، تماسهایش را با مدیرعمل باشگاه ادامه بدهد.

یحیی گل‌محمدی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی