علاوه بر محرومیت/ جریمه مالی ۷۹۰ هزار یورویی طارمی و پرسپولیس!

علاوه بر محرومیت/ جریمه مالی ۷۹۰ هزار یورویی طارمی و پرسپولیس!

باشگاه پرسپولیس و مهاجم گلزنش علاوه بر محرومیت، با جریمه مالی سنگین از سوی فیفا هم مواجه شده‌اند.
به گزارش پیروزی دیلی، باشگاه پرسپولیس به دلیل شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه از مهدی طارمی با پرونده جدیدی در فیفا رو به رو شده است.

 این باشگاه با رأی فیفا از ۲ پنجره نقل و انتقالات محروم است و همچنین مهدی طارمی هم با محرومیت چهارماهه مواجه شده است. این در حالی است که رای فیفا فقط به اینجا ختم نمی‌شود و فدراسیون جهانی فوتبال برای باشگاه پرسپولیس و طارمی جریمه مالی سنگینی هم در نظر گرفته که مجموع مبلغ این جریمه ۷۹۰ هزار یورو است.

 این در حالی است که به تازگی مسئولان پرسپولیس اعلام کردند که طلب ژوزه و دستیارانش را پرداخت کرده‌اند و به همین خاطر پولی در حساب باشگاه وجود ندارد و حتی این باشگاه برای تامین هزینه های جاری هم با مشکلاتی رو به رو است.

جریمه مالی

ریزه اسپور

شکایت

طارمی

پرسپولیس

دکتر نصیر :
۱ مهر ۹۶
چه طور رامین ازش شکایت نشده از طارمی شده!!؟ حیلی مشخصه پول رو خورده یکی
پریسا :
۱ مهر ۹۶
دست هییت مدیره درد نکنه اگه میدونستن و با کم کاری موضوع را ساده فرض کردن

همه شون باید استعفا بدن 
علی :
۱ مهر ۹۶
محرومیت پرسپولیس بخاطرپرداخت نشدن پول بازیکنانی هست که در دوران اقای طاهری جذب پرسپولیس شدند وزارت ورزش وسازمان بازرسی باید بیان به مردم اعلام کنندکه اقای طاهریوترکاشوند با شصت هفتادمیلیاردتومانی که فصل قبل واول امسال از اسپانسرها وای اف سی گرفتند چکارکردندکه نه پول قراردادبازیکنان کلا پرداخت شده نه پول بازیکنان خارجی که پرسپولیس جذب کرده اقای سایت پیروزی چرا شما میترسید که این مساله را بازکنید؟ مگر شما شرف ندارید مگرشما روزخبرنگارکه میشه دم از مظلومیتو باشرفی نمیزنید؟ چی شده پس جیره خوار چارتا مدیرشدید؟ این خیلی کارداره که از طاهریوترکاشوند بخواهیدکه بگن هفتادمیلیاردتومان پولوچکارکردند؟ 
محمد پرسپولیسی :
۳۱ شهریور ۹۶
 ‌باید  جریمه روخود طارمی بده ! درضمن جناب ابراهیمی  وکیل طارمی میگفتن که اصلا هیچ چیزی باشگاه رو تهدید نمیکنه به خدا ازمحرومیت طارمی زیاد ناراحت نیستیم ولی محرومیت باشگاه و محروم شدن از پنجره نقل وانتقلات اونم دوپنجره واقعا دردناکه همچنین جریمه مادی که دیگه قوزه بالا قوزه حاج حسین هم میگفت یک میلیاردو شیشصد دادم برای رضایتنامه طارمی ورضاییان ازریزه اسپور نمیدونم واقعا ازدست این ندونم کاریهای باشگاه چرا به فکر هوادار نیستند یه سردردی گرفتم ازوقتی این خبرو شنیدم چرا یک وکیل مجرب برای باشگا نمیزارن که این جور پرونده ها اشراف داشته باشه پولش رو ازهوادرا بگیرید مگه میشه این همه ندونم کاری 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی